باشگاه واین آلبالی والدپنیاس به زبان فارسی از حضور سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی خود در اردوی تیم ملی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در پیامی فردا را در فارس عزای عمومی اعلام کردند.
روزنامه اسپورت اسپانیا اعلام کرد بارسلونا قصد دارد با فروش کلمنت لنگله به یک باشگاه عربستانی، از شر او خلاص شود.
«شاید مهم‌ترین پیام آمریکا از اعزام این جنگنده‌‌‌ها نه برای ایران بلکه برای کشورهای عربی است. زیرا یکی از اعتراضات اصلی کشورهای عربی در خصوص اینکه آمریکا تعهداتش در منطقه را کاهش داده، بعد از آن بود که حوادثی برای کشتی‌‌‌ها در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اتفاق افتاد و آمریکا اقدام جدی در آن مقطع برای مقابله با این وضعیت انجام نداد.»
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی در پیامی نوشت: فردوسی به ما آموخت عشق به ارزش‌ها و عشق به وطن و حفظ استقلالش، مقدم بر هر امر دیگری است.
باشگاه واین آلبالی والدپنیاس به زبان فارسی از حضور سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی خود در اردوی تیم ملی خبر داد.
عباس عبدی گفت: افکار عمومی پیامی را که بخواهد می‌گیرد. اینگونه نیست که چون آنها (رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور) پیام می‌دهند افکار عمومی می‌گیرد. این یکی از اشتباهاتی است که حکومت ایران انجام می‌دهد و فکر می‌کند چون رسانه‌های خارج این پیام را می‌دهند، این پیام در ذهن مردم می‌رود. تلویزیون ایران پیام‌های بسیاری می‌دهد چرا در ذهن مردم نمی‌رود و کسی آنها را نمی‌پذیرد؟ این نیست که آنها پیام بدهند و مردم بپذیرند.
عید نوروز یکی از بزرگترین جشن‌های باستانی ایرانیان است که از روز اول فروردین آغاز می‌شود. شما می‌توانید با ارسال یک پیام کوتاه زیبا و عاشقانه این عید باستانی را به عزیزانتان تبریک بگویید.
خزعلی گفت: البته من از قبل قرار بود که به صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم سخنرانی ما ارائه شد و طی چند بار به سازمان ملل رفت و برگشت و در نهایت گفتند نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیرصدای فارسی و ترجمه انگلیسی سخنرانی را پخش کنیم.
منابع عمانی به جدیدترین تحول ایجاد شده در روابط میان این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس و اوکراین اشاره کردند.
اسد پس از میزبانی از وزاری خارجه امارات- اردن در سفری غیر منتظره راهی مسقط شد تا بتواند در قلب منطقه خلیج فارس، زمینه بهبود روابط با سایر قدرت‌های عربی را هموار کند.
سلطان عمان پیام مکتوبی به ولیعهد کویت در زمینه تقویت روابط و همکاری میان این دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس فرستاد.
سلطان عمان پیام مکتوبی به ولیعهد کویت در زمینه تقویت روابط و همکاری میان این دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس فرستاد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ، پیام این رزمایش را به کشورهای دوست و برادر منطقه ، حفظ و تقویت برادری و همکاری هم افزا و مؤثر بیان کرد و گفت: ما با توان هم افزای همدیگر می توانیم امنیت خلیح فارس و تنگه هرمز را برقرار کنیم و اصلأ حضور نیروی بیگانه فتنه انگیز در این منطقه توجیه پذیر نیست.
پیام خوشامد فارسی فیفا به ایران در جام‌جهانی
از صبح امروز اگرچه همچنان بنابر اعلام خبرگزاری فارس دسترسی به پیام رسان واتساپ و شبکه اجتماعی اینستاگرام محدود شده، اما امکان دسترسی به اینترنت بین الملل برای کاربران مقدور شده است.
یورگن لوکادیا ستاره هلندی پرسپولیس پیام جالبی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
منابع خبری در کشورهای حوزه خلیج فارس از پیامی خبر دادند که امیر کویت برای همتای قطری خود ارسال کرده است.
رهبر جریان صدر دیدگاه های خود درباره نحوه برگزاری مراسم اربعین را با انتشار دو توئیت به زبان های عربی و فارسی تشریح کرد.
ناو هواپیمابر تازه ساخته چین پیام مهمی را به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال می‌کند. نیروی دریایی چین متعهد به ارائه قدرت نظامی بزرگ است که می‌تواند از منظر امنیت منطقه‌ای علیرغم بیطرفی دیپلماتیک چین در مورد موضوعات مورد مناقشه، سرمایه‌ای برای کشور‌های خلیج فارس محسوب می‌شود.
مهدی طارمی بعد از انجام ۱۰۰ بازی در باشگاه پورتو پرتغال، پیراهن شماره ۱۰۰ را بر تن کرد و پیامی را به زبان پرتغالی داد.
مهدی طارمی بعد از انجام ۱۰۰ بازی در باشگاه پورتو پرتغال، پیراهن شماره ۱۰۰ را بر تن کرد و پیامی را به زبان پرتغالی داد.
تیم فوتبال پورتو در هفته سوم لیگ پرتغال در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی پرگل رسید. مهدی طارمی در شب انجام صدمین بازی برای پورتو، پاس گل داد و به خاطر مصدومیت تعویض شد.
لوکا مارکوویچ مهاجم صربستانی با انتشار یک استوری به زبان فارسی در صفحه اینستاگرامش، به شایعات پیرامون خود واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ