سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیتی در سوریه، گفت: آمریکا ۳۰۰۰ هزار نظامی را در ۹ پایگاه نظامی خود در سوریه مستقر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
منابع وابسته به شبه نظامیان آمریکایی اعلام کردند که یک سرکرده بارز داعش را در الرقه در شمال سوریه کشته‌اند.
مردم شمال سوریه، در اعتراض به اقدامات شبه‌نظامیان وابسته به اشغالگران آمریکایی و چپاول منابع طبیعی مناطق اشغالی توسط آنان، دست به اعتصاب عمومی زدند.
نظامیان تروریست ارتش آمریکا، در ادامه چپاول نفت سوریه، کاروان بزرگ دیگری شامل ۳۵ تانکر حامل نفت سوریه را وارد پایگاه‌های خود در شمال عراق کردند.
برخی منابع جزئیات جدیدی از بالگرد آمریکایی که در سوریه سقوط کرده و طی آن شماری از نظامیان آمریکایی زخمی شدند، فاش کردند.
منابع سوری از حمله پهپادی ترکیه به شمال سوریه و کشته شدن دو نفر از شبه نظامیان وابسته به آمریکا خبر دادند.
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
بنا به قطعنامه جدید کنگره آمریکا، این کشور باید شمار نظامیان حاضر در اوکراین را اعلام کند.
منابع محلی در سوریه از وقوع درگیری میان نیروهای آمریکایی و افراد ناشناس خبر می‌دهند.
منابع محلی در حلب گزارش دادند در جریان هلی برن ارتش آمریکا در منطقه جرابلس سوریه، در درگیری میان آمریکایی‌ها و شبه نظامیان شماری از نظامیان آمریکا زخمی و یک بالگرد به شدت آسیب دیده است.
یک مقام دولت لهستان اعلام کرد این کشور هزاران سرباز کشورهای عضو ناتو را در خود جای داده است.
رئیس جمهور فرانسه از کاهش قریب الوقوع شمار نظامیان این کشور در قاره آفریقا خبر داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و ۹ فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و 9 فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
منابع سوری از ورود یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی شامل مهمات و تجهیزات نظامی به شمال سوریه خبر دادند.
شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک از توقف هماهنگی و عملیات مشترک با ائتلاف به سرکردگی آمریکا در شمال سوریه خبر دادند.
فرمانده شبه نظامان قسد وابسته به آمریکا درباره حمله قریب الوقوع ترکیه به شمال سوریه ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
گشتی‌های سربازان روسی و آمریکایی به طور اتفاقی در شهر القحطانیه در شمال غرب کشور با هم برخورد کردند تا پیاده شوند و تبادل مکالمات و تصاویر در صحنه ای که رسانه ها آن را منعکس کنند.
فرماندهی تروریست های آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) از حمله موشکی به پایگاه نیروهای ائتلاف بین المللی در منطقه الرمیلان در شمال شرقی سوریه خبر داد.
منابع سوری از عملیات هلی برن نظامیان آمریکایی در یکی از روستاهای قامشلی در شمال شرق سوریه خبر دادند.
منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر آمریکایی، شبه نظامیان کُرد موسوم به «یگان مدافع خلق» را در شمال سوریه آموزش دادند.
نظامیان آمریکایی در ادامه سرقت منابع نفتی سوریه، ده‌ها نفتکش حامل نفت سرقت شده از این کشور را به شمال عراق منتقل کردند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری دیگر از تسلیحات نظامی ساخت آمریکا، که در اختیار نظامیان اوکراین است، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ