بشار رسن زننده گل سه امتیازی القطر مقابل الغرافه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوحده نزدیک بود اولین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن بزند.
در ادامه تحقیقات مأموران پی بردند که مقتول در کار خرید و فروش روغن سوخته خودرو بوده و با کسی دشمنی و اختلافی نداشته است، اما چند سال قبل با زنی ۳۸ ساله به نام فریبا ازدواج کرده است و از او دو فرزند دارد. در بررسی‌های بعدی معلوم شد فریبا قبل از ناصر یک‌بار ازدواج کرده بوده و از همسر اولش پسر ۱۹ ساله‌ای به نام شهرام دارد.
فوق ستاره پرتغالی النصر گل اول تیمش مقابل رجا کازابلانکا را به ثمر رساند.
در این حادثه برادر قاتل نیز با شلیک گلوله مصدوم شد که او به مراکز درمانی منتقل و حالش مساعد است.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
منابع عبری از پرتاب یک فروند راکت از جنین به سوی شهرک صهیونیست‌نشین شاکید در شمال کرانه باختری خبر دادند.
شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد
حال اروپا قصد دارد خاص‌ترین تصمیم را در برابر ایران و برجام اتخاذ کند؛ تصمیمی که علناً نقض فاحش برجام محسوب می‌شود. همراهی نکردن با برداشته شدن تحریم‌های موشکی ایران در ۲۶ مهر و تایید ادامه تحریم‌های شورای امنیت درقبال آن را می‌توان شلیکی بزرگ به برجام دانست. روزگاری محمدجواد ظریف تلویحاً به آن اشاره کرد و آن، این سخن مهم بود که «شاید شش ماه دیگر محیط بین‌الملل مانند امروز نباشد»؛ همانی که رخ داد و فضا را متحول ساخت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام امروز دو فروند راکت از جنین به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام امروز دو فروند راکت از جنین به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌توانست با یک شوت دیدنی دروازه گل‌گهر را باز کند.
سعید صادقی با شلیک دیدنی پنجمین گل این فصل خود را به ثمر رساند.
فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
شلیک روز چهارشنبه در حالی رخ داد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده قصد دارد در سفری به سئول که به گفته کاخ سفید هدف آن تاکید بر قدرت ائتلاف است، از منطقه غیرنظامی شده بین دو کره دیدن کند.
سلام شهیدی، همسر شلیر رسولی گفت: شلیر خودش را به لب پنجره رسانده بود و همچنان کمک می‌خواست. همسایه‌ها با فریاد از او می‌خواستند که خودش را پایین نندازد. آن‌ها می‌گفتند که پلیس الان می‌رسد و کسی جرأت نمی‌کرد در خانه گوران را بشکند و وارد آنجا شود. چون او اسلحه داشت و بعد هم همسایه‌ها دیدند که ناگهان شلیر از پنجره به پایین سقوط کرد. آن‌ها می‌گویند که در لحظه آخر گوران با او درگیر شده و در این درگیری شلیر به پایین سقوط کرده بود.
مدافع تیم تراکتور با یک شوت از راه دور دیدنی دروازه فولاد را باز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ