مرتضی پورعلی‌گنجی می‌توانست با یک شوت دیدنی دروازه گل‌گهر را باز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوحده نزدیک بود اولین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن بزند.
در ادامه تحقیقات مأموران پی بردند که مقتول در کار خرید و فروش روغن سوخته خودرو بوده و با کسی دشمنی و اختلافی نداشته است، اما چند سال قبل با زنی ۳۸ ساله به نام فریبا ازدواج کرده است و از او دو فرزند دارد. در بررسی‌های بعدی معلوم شد فریبا قبل از ناصر یک‌بار ازدواج کرده بوده و از همسر اولش پسر ۱۹ ساله‌ای به نام شهرام دارد.
فوق ستاره پرتغالی النصر گل اول تیمش مقابل رجا کازابلانکا را به ثمر رساند.
در این حادثه برادر قاتل نیز با شلیک گلوله مصدوم شد که او به مراکز درمانی منتقل و حالش مساعد است.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
منابع عبری از پرتاب یک فروند راکت از جنین به سوی شهرک صهیونیست‌نشین شاکید در شمال کرانه باختری خبر دادند.
شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد
حال اروپا قصد دارد خاص‌ترین تصمیم را در برابر ایران و برجام اتخاذ کند؛ تصمیمی که علناً نقض فاحش برجام محسوب می‌شود. همراهی نکردن با برداشته شدن تحریم‌های موشکی ایران در ۲۶ مهر و تایید ادامه تحریم‌های شورای امنیت درقبال آن را می‌توان شلیکی بزرگ به برجام دانست. روزگاری محمدجواد ظریف تلویحاً به آن اشاره کرد و آن، این سخن مهم بود که «شاید شش ماه دیگر محیط بین‌الملل مانند امروز نباشد»؛ همانی که رخ داد و فضا را متحول ساخت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام امروز دو فروند راکت از جنین به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام امروز دو فروند راکت از جنین به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.
کنشگر محیط زیست گفت: جریانی وجود دارد که از خشک شدن تالاب‌ها خیلی خوشحال هستند، برای اینکه بتوانند با هزینه کمتر نفت و گاز استخراج کنند یا حتی بروند لیتیوم استخراج کنند. واقعیت این است که بلایی که سر هورالعظیم می‌آید، دارد بر سر تالاب شادگان هم می‌آید. یکی از تالاب‌های ارزشمندمان و بزرگ‌ترین تالاب ثبت شده در کنوانسیون رامسر که دارد قربانی تاخت و تاز‌ها می‌شود.
سروش با تهدید اسلحه امضا‌هایی از دکتر و همسرش گرفت تا از طریق آن بتواند نقل و انتقالات اموال را انجام دهد و سپس با شلیک اسلحه این زوج را از پای درآورد. او فکر همه جای ماجرا را کرده بود و یک پدر و پسر را هم اجیر کرده بود تا جسد را دفن کنند که آن‌ها اجساد را با خودروی سانتافه دکتر به بیابان‌های اطراف شهریار منتقل کرده و در آنجا دفن کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی جدیدترین آمار از دور جدید درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در نوارغزه را منتشر کرد.
در دیدار نساجی و تراکتور، علیرضا حقیقی با واکنشهای به موقع و جایگیری مناسب، بارها دروازه نساجی را نجات داد تا با وجود دریافت یک گل، بهترین بازیکن تیمش باشد.
سعید صادقی با شلیک دیدنی پنجمین گل این فصل خود را به ثمر رساند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
سخنگوی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از بامداد سه شنبه گذشته تا کنون، ۵۰۷ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
همزمان با حملات راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین ،صدای انفجارهای مهیب در اطراف نوار غزه شنیده می‌شود.
سالرنیتانا در دقایق پایانی دیدارش با ناپولی گل خورده از این تیم را جبران کرد تا جشن قهرمانی شاگردان اسپالتی را خراب کند.
این مرد مسلح صبح روز گذشته (شنبه) در «سن جاستینو»ی تگزاس به همسایگانش که از او خواسته بودند به تیراندازی در حیاط خانه‌اش پایان دهد، شلیک کرد و جان پنج نفر را گرفت.
هافبک ایرانی الوکره خود را آماده حساس‌ترین بازی هفته لیگ ستارگان می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ