در همایش فرصت کودکی در کنار بسته‌های آموزشی، کتاب‌هایی با موضوع صلح و فرهنگ دوستی نیز به کودکان سندرم داون حاضر در این رویداد اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ذوب آهن در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید یکی از سخت ترین جدال هایش را برابر تیم همشهری اش برگزار کند.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
نهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با محوریت ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن برگزار شد.
دومین و آخرین روز از همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران برگزار شد.
دومین همایش بین المللی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد.
دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد.
در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، از شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان شرکت برتر در بخش تالار صنعتی تقدیر بعمل آمد.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
تازه های تشخیص و درمان پنج سرطان شایع و قابل پیشگیری در کشور، همزمان با برگزاری دومین همایش ملی سرطان، مورد بحث و بررسی متخصصان حوزه سرطان شناسی قرار می گیرد.
دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.
دومین همایش یاران حاج قاسم با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و علاقمندان آن شهید سردار سلیمانی در مرکز همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از تمدید مهلت ارسال آثار دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی جزئیات دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.
دومین همایش اقتصادی خزر با حضور معاون اول رئیس جمهور ایران درمسکو
نخست وزیر روسیه امروز در دومین مجمع اقتصادی خزر تصریح کرد: ایران می تواند تجربیات خود در توسعه ظرفیت هایش در شرایط تحریم های چند ساله غرب را به اشتراک بگذارد.
دومین همایش اقتصادی خزر با حضور معاون اول رئیس جمهور ایران در مسک
رونالدو نازاریو، مالک دو باشگاه رئال وایادولید و کروزیرو برزیل، برای دومین بار در پنج ماه گذشته، صعود تیم هایش به سطح اول فوتبال اسپانیا و برزیل را جشن گرفت.
منابع عبری زبان صهیونیستی خبر دادند که برگزاری همایش دومین سالگرد امضای توافقنامه‌های ابراهیم در تل آویو لغو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ