مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) روز جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی‌مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
چند روز پیش حرفهای علی میرزابیگی درباره انجام تست دوپینگ از داوران امروز با واکنش مسعود مرادی همراه بود.
ریاض محرز آخرین مراحل انتقال به الاهلی عربستان را پشت سر می‌گذارد.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق رگولاتوری از انجام درایو تست نوار مرزی در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.
تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی خط ۴ مترو تهران موفقیت آمیز انجام شد.
تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی خط ۴ مترو تهران موفقیت آمیز انجام شد.
رئیس جهاددانشگاهی علم و صنعت گفت: قطار ملی که توسط محققان این جهاد طراحی شده در حال اخذ مجوز و انجام تست های مربوط به مسافرگیری است.
اولین تزریق واکسن کرونای مبتنی بر mRNA ساخته شده توسط یک شرکت دانش بنیان انجام شد.
چیزی که HAWC و دیگر موشک‌های شبیه آن را خارق العاده می‌سازد این است که توسط یک موتور اسکرمجت تغذیه می‌شود، که متفاوت از موتور‌های ساب سونیک استاندارد یا حتی رمجت عمل می‌کند. به دلیل عمل کردن در سرعت‌های بسیار بالا، موتور این موشک از یک ورودی استفاده می‌کند تا هوای فشرده سوپرسونیک را با فشار به درون بکشد (رمجت‌ها تنها از هوای ساب سونیک در درون سیستم استفاده می‌کنند) و سپس آن را با سوخت هیدروژنی ترکیب کرده که به موتور امکان می‌دهد به سرعت ۵ ماخ و فراتر از آن برسد.
در طول تست‌های پوستی آلرژی، پوست شما در معرض مواد مشکوک آلرژی زا یا همان آلرژن‌ها قرار می‌گیرد تا پزشک بتواند پس از گذشت زمانی، علائم واکنش آلرژیک را مشاهده کند.
به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور خبرنگاران و فعالان شبکه های اجتماعی، به صورت میدانی تست سرعت اینترنت همراه در سطح شهر تهران انجام شد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی از انجام تست دوپینگ در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی از کشتی‌گیران خبر داد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی از انجام تست دوپینگ در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی از کشتی‌گیران خبر داد.
مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) روز جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
هر بازیکنی که از انجام تست دوپینگ در جام جهانی 2022 قطر فرار کند، با محرومیت چهار ساله روبرو خواهد شد.
باشگاه سایپا قبل از بازی با شمس آذر قزوین درخواست مهمی را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
موشک اس ال اس که قرار است در ماموریت آرتمیس یک کپسول اوریون را به ماه ببرد، تست سوختگیری حیاتی را با موفقیت پشت سر گذاشت.
انجام تست دوپینگ از مهدی مهدوی ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در مسابقات لیگ برتر والیبال انجام شده است و نتیجه آنالیز نشان دهنده وجود ماده ممنوعه از دسته مواد محرک S ۶ بود با نام Benzoylmethylecgonine بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره سامانه باور ۳۷۳ گفت: همه سامانه‌های پدافندی ما در لبه فناوری دنیا هستند و باور ۳۷۳ گل سرسبد آن‌هاست که اکنون در مدار قرار دارد. پس از تست نیز مجدداً با تغییرات اساسی و پیشرفته‌تر از تهدیدات روز وارد شبکه پدافند هوایی می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:  تست نهایی باور ۳۷۳ روزهای آینده انجام می‌شود و برد این سامانه به بالای ۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.
تست پاپ اسمیر به عنوان یکی از تست‌های غربالگری بیماری‌های دهانه‌ی رحم انجام می‌شود. ویژگی بسیار مهم این تست این است که در حدود ۸۰ درصد در کاهش سرطان دهانه‌ی رحم موثر است.
فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار است نسبت به گرفتن تست های دوپینگ خارج از مسابقه قوانین سختگیرانه اعمال کند و سرپیچی از انجام این تست به منزله حذف از المپیک که پاریس خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ