با وجود شکست اروگوئه برابر ایران ستاره خط حمله این تیم یعنی داروین نونیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی با انتشار یک استوری به تمجید از اهالی رسانه پرداخته است.
یک وب سایت روسی نخستین حضور محبی با پیراهن روستوف را مثبت ارزیابی کرد.
چند رسانه اسپانیایی اعلام کردند انتقال ایلکای گوندوگان به بارسا قطعی شده و او با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید اتوماتیک به بلوگرانا می‌پیوندد.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید رافائل لیائو با میلان بر سر تمدید قراردادش به توافق کامل رسیده و به زودی قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.
یک رسانه یونانی تاکید کرد که عملکرد احسان حاج صفی مدافع ایرانی آاک مقابل المپیاکوس دیگر حتی نیم ثانیه تردید هم برای تمدید قراردادش باقی نمی‌گذارد.
یک رسانه یونانی تاکید کرد که عملکرد احسان حاج صفی مدافع ایرانی آاک مقابل المپیاکوس دیگر حتی نیم ثانیه تردید هم برای تمدید قراردادش باقی نمی‌گذارد.
محمدخانی با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک در سامانه «تهران من»، بیان کرد: مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک در این سامانه تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه بود که با توجه به درخواست‌ها و استقبال متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک، مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
رسانه هواداری اینتر به تمجید از عملکرد اونانا، سنگربان این تیم در بازی با پورتو و مهار ضربات طارمی پرداخته است.
یک رسانه یونانی خبر داد احسان حاج صفی مدافع ایرانی باشگاه آاک تمایل به تمدید قراردادش با این تیم دارد.
روزنامه as اسپانیا در گزارشی به بررسی نتایج خمز از زمان حضورش در تراکتور پرداخت؛ گزارشی که نشان می‌دهد خمس در ۱۱ مسابقه‌ای که روی نیمکت تراکتور بوده و از ۳۳ امتیاز ممکن، ۲۱ امتیاز به دست آورده است.
نمایش خوب بچه های ایران در بازی نخست در برابر قطر موجب زوم جالب توجه رسانه های ازبک روی شاگردان صمد مرفاوی شده است.
یک رسانه قبرسی از کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا تمجید و از او به عنوان یک بازیکن الگو یاد کرد.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید لیونل اسکالونی برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال آرژانتین به توافق رسیده و تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی آلبی‌سلسته خواهد بود.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید با وجود اخبار اخیر درباره قریب‌الوقوع بودن تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن او تمایل دارد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد
رسانه پرتغالی در یادداشتی به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را بهترین بازیکن لیگ این کشور معرفی کرد.
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکرد کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید اینتر از وضعیت آمادگی جسمانی روملو لوکاکو راضی نیست و برای تمدید قرارداد قرضی او دچار تردید شده است.
ارگان مطبوعاتی سپاه، یکی از مطالب خود را به سخنان اخیر سید محمد خاتمی، رییس‌جمهوری اسبق جمهوری اسلامی اختصاص داده؛ مطلبی که در مقایسه با مطالب دیگر این نشریه درباره خاتمی تمجید حساب می‌شود؛ با تیتر «خوب، اما ناکافی».
با وجود شکست اروگوئه برابر ایران ستاره خط حمله این تیم یعنی داروین نونیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد.
رسانه اروگوئه ای با تمجید از خط حمله این تیم در بازی با ایران، عملکرد خط دفاعی را ناامید کننده قلمداد کرد.
به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. یزدانی که در میانه‌ فصل گذشته جهت انجام خدمت سربازی، مدت کوتاهی از استقلال جدا شده بود؛ اکنون با پایان خدمت‌ و تمدید قرارداد خود، دو فصل دیگر نیز در کنار آبی‌پوشان خواهد بود.
در پی انتشار برخی شایعات و فضاسازی‌های غیرواقعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر اختیاری بودن تحویل خودرو در محل سایت تولیدی این شرکت تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ