مالک نساجی به مناسبت سالروز قهرمانی این تیم در جام حذفی پیام اینستاگرامی را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۸۴۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۰۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
در ابتدای معاملات روز یکشنبه نمادهای متوسط وضعیت بهتری نسبت به شاخص سازها دارند.
روز یکشنبه در غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه در دامنه‌های جنوبی البزر وزش باد به‌نسبت شدید گاهی با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: به خاطر هواداران هم که شده است باید دربی روز یکشنبه را پیروز بشویم.
پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۷۷۴۱ واحدی توانست باز هم برای فتح کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد قدم بردارد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۲۱۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شرکت متا مالک فیس‌بوک روز یکشنبه اعلام کرد در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه به نام متا وریفاید با هزینه ۱۱.۹۹ دلار است.
انتظار می‌رود برای روز معاملاتی یکشنبه هم چنان اکثر نمادها در محدوده تعادلی و صفر تابلو کار خود را آغاز کنند.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با ریزش خفیفی مواجه شده است.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با ریزش خفیفی مواجه شده است.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، معتقد است غیبت کاسمیرو در بازی یکشنبه برابر آرسنال نمی تواند مانعی در راه پیروزی شیاطین سرخ باشد.
مدیرکل موزه‌ها گفت: با توجه به برودت هوا و تصمیم استانداری تهران امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمامی موزه‌های شهر تهران تعطیل است.
بعید است حکم تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی تا قبل از بازی یکشنبه بعد بارسا و اتلتیکو برداشته شود و ستاره لهستانی در متروپولیتانو به میدان خواهد رفت.
دو روز دیگر به تعطیلی مدارس تهران در این هفته اضافه شد.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
رئال مادرید دو نماینده در بازی فینال جام جهانی دارد و به این دو کریم بنزما هم یکشنبه اضافه خواهد شد.
مسابقه مرگ و زندگی آرژانتین - فرانسه در فینال جام جهانی تکلیف جوایز فردی این دوره را هم مشخص خواهد کرد.
اوضاع این روز‌های بازار سرمایه طبق معمول چندان مساعد نیست و امروز شنبه ۹ مهر بورس باز هم قرمزپوش بود. در گفتگو با هابیل خاوری کارشناس بازار سرمایه به بررسی موارد مختلف و تاثیر آن‌ها بر بازار سرمایه پرداخته ایم و در نهایت بورس فردا نیز پیش بینی شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بر این بود تا شهرداری تهران اداره کل ایثارگران را از اداره کل رفاه خارج کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ