صومعه سرا - فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: حدود کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی استان کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این چکش که حدود ۲۰ سانتی‌متر طول داشته و دارای دو لبه تیز است، توسط پادشاهان وایکینگ‌ها به عنوان سلاح خدای مرگ برای کشتن مخالفان با وارد کردن ده‌ها ضربه به سر آن‌ها استفاده می‌شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله چهار میلیارد ریال برآورد می شود.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲۰ سارق و کشف ۱۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبرداد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام کشف یک معدن بزرگ لیتیوم در همدان اعلام کرد که این معدن توانایی تأمین ۲۰ درصد نیاز جهان به لیتیم را دارد.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
اهواز - سربازان گمنام امام زمان در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان موفق به کشف یک مزرعه ۲۰ هزار بوته‌ای کشت خشخاش در شهرستان دزفول شدند
در ماه‌های اخیر نیز موضوع تدوین طرح جدیدی در این زمینه موضوعی داغ میان مجلس و دولت بوده است. با این تفاسیر، حالا که برخورد با بدحجابی و کشف حجاب بُعد اجرایی به خود گرفته، در این حوزه همچنان سوالات و ابهاماتی جدی باقی مانده‌اند
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند امضای زیستی اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده مانند اکسیژن را شناسایی کنند.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام عملیات مشترک با استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی این عملیات کشف شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو ۱۰ قبضه کلت کمری و ۲۰ تیغه خشاب که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.
کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشف ۱۰ قبضه کلت کمری و ۲۰ تیغه خشاب در کرمانشاه خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکار شده و دستگیری یک هزار و ۴۲۴ متهم طی ۲۰ روز گذشته در کشور خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ