علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم پرسپولیس تهران مشکلی برای همراهی سرخپوشان با فرا رسیدن مهرماه نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع شمس آذر پایه گذار گل تیمش بود ولی خوش شانس نبود تا این موضوع منجر به برد تیمش شود.
پرسپولیس یک نام خاص در فوتبال ایران است، حتی رقبای باشگاهی نیز احتمالا این موضوع را تصدیق می‌کنند.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار معروف صداوسیما ازدواج کرد. این موضوع را برادر این خبرنگار با انتشار یک استوری اطلاع‌رسانی کرد.
ستاره خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.
تاکسی‌های تهران درگذشته تناسبی با جمعیت این کلانشهر نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا مسافران در تاکسی روی هم تلنبار شده تا به مقصد برسند! برای جلوگیری از این وضعیت رانندگان تاکسی متخلف ۱۰ تومان جریمه می‌شدند.
وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد و این موضوع با واکنش چهره‌های فوتبالی مواجه شده است.
نیویورک پست در گزارشی، به این موضوع پرداخت که شاید یکی از نقاط قوت موفقیت‌های کنونی ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا که سودای ریاست‌جمهوری آمریکا را نیز در سر دارد، نه‌تن‌ها دستاورد‌های شخصی‌اش که همسر خوش‌پوش او باشد که در ضمن، هوش و درایت سیاسی بالایی هم دارد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به درگیری در مترو با موضوع حجاب واکنش نشان داد و گفت: نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: هر کار سلبی نتیجه عکس دارد اما کار فرهنگی می‌تواند گره گشا موضوع حجاب باشد و جلساتی را در این راستا برگزار خواهیم کرد.
بامدادنو نوشت: در خبری منتشر شده توسط شرکت متروی تهران اعلام شده بود: در راستای مطالبات عموم مردم شریف ایران در موضوع حجاب، «طرح تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در ایستگاه‌های مترو تهران و حومه اجرا می‌شود.
فراخوان نخستین جشنواره عکس قاب عدالت با موضوع: وکیل مدافع
مهم‌ترین قسمت در کوادکوپتر اوکراین، به مهمات آن مربوط می‌شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما برخی منابع گفته‌اند که کوادکوپتر سه بعدی و انتحاری اوکراینی‌ها، به نوع بهبود یافته‌ای از نارنجک‌های دستی (موسوم به RKG-۳) مجهز شده است.
نمی‌دانم در جریان این موضوع هستید یا نه، اما کارشناسان و دانشمندان زیادی به نحوه تصویرسازی و تجسمِ ظاهرِ دایناسور‌ها بر اساسِ اسکلت، ایرادات اساسی می‌گیرند و معتقدند این شکل از حدسِ ظاهر چندان علمی نیست. حالا یک کاربرِ علاقمند به موضوع سعی کرده با به تصویر کشیدنِ برخی حیواناتِ حال حاضرِ کره زمین با شیوه‌ای یکسان با دایناسورها، عیب‌های این روش را یادآوری کند.
کارلوس کی‌روش در جام جهانی ترجیح داد از زوج مورد علاقه خودش استفاده کند و این موضوع باعث تعجب همگان شد.
رقابت تنگاتنگ رسانه‌ای در مارکت جام جهانی بدون استودیو و گزارشگر در قطر، موضوع کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی است.
شب گذشته رسانه‌ها عکسی از دیدیه دروگبا منتشر و اعلام کردند که او دین خود را تغییر داده و مسلمان شده است، اما این موضوع با واکنش دروگبا همراه شد.
در جریان این تمرین کی‌روش به شوخی به علیرضا بیرانوند پس گردنی زد که این موضوع با خنده سایر بازیکنان همراه شد
رئیس اتحادیه جهانی در واکنش به این موضوع گفت: ورزش ما را متحد می‌کند، چه در برد و چه در باخت باید بدانیم رفاقتی وجود دارد که از همه چیز متمایز است
کمک داور مسابقه دچار حمله عصبی واگ شد. همین موضوع باعث شد تا بلافاصله کادر اورژانس وارد زمین شده و به وضعیت فلورین ده‌آرائوخو، کمک داور مسابقه رسیدگی کنند.
علی کریمی در تازه‌ترین موضوع نسبت به احتمال حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.
فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی به منظور بررسی همکاری میدانی و اطلاعاتی با پلیس مغرب، در سفری رسمی عازم این کشور شد.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.
کاوه رضایی و محمد حسین مرادمند به اردوی استقلال در ترکیه اضافه شدند و این موضوع باعث خوشحالی ریکاردو ساپینتو شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ