دیه‌گو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکومادرید، پس از غلبه شاگردانش مقابل مایورکا می‌گوید سرشار از غرور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتلتیکومادرید بعد از مصدومیت کوکه، به دنبال به خدمت گرفتن یک جانشین برای او خواهد بود.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلیتکومادرید، معتقد است که به عنوان یک مربی باید هر لحظه آماده رفتن باشد.
سیمونه موراتوره، پس از عمل تومور مغزی به یوونتوس بازگشت.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمانی اروپا خوشحال نیست بلکه احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌کند.
بعد از جدی شدن مذاکرات انتقال پی‌یر امیل هویبرگ به اتلتیکو مادرید، تاتنهام مشغول مذاکره با جانشینان این بازیکن است.
سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، گفت تیمش با بهترین تیم دنیا روبرو می‌شود و فوتبال به عصر قبل و بعد از گواردیولا تقسیم می‌شود.
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، بعد از قهرمانی در کوپا ایتالیا در مورد آینده سیمونه اینزاگی گفت: "با افتخار با او ادامه می دهیم."
سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم اینتر می‎‌گوید شاگردانش انگیزه تکرار قهرمانی کوپا ایتالیا را داشتند.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل فیورنتینا گفت از فرصت‌های زیاد گلزنی که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیمش از دست داد افسوس می‌خورد.
ادامه این روند، احتمال ماندن سیمونه اینزاگی در رختکن اینتر برای فصل بعد را کاهش خواهد داد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که پیروزی‌های 1-0 هم می‌تواند زیبا محسوب شود.
جلسه ویژه‌ای که گفته می‌شد بعد از شکست اینتر مقابل بولونیا در این باشگاه برگزار خواهد شد امروز برگزار و هشدار مدیران نراتزوری به سیمونه اینزاگی ابلاغ شد.
سیمونه اینزاگی اطمینان دارد که اینتر می تواند با ارائه دو بازی قدرتمندانه، پورتو را حذف کند و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است الان زمان درستی برای ارزیابی عملکرد او و تیمش در فصل جاری نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کرمونزه از عملکرد بازیکنان نراتزوری ستایش کرد و گفت تیمش بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند.
هواداران رئال مادرید امشب در برنابئو از فرصتی که داشتند برای طعنه زدن به اتلتیکو مادرید استفاده کرده و خواهان اخراج نشدن دیگو سیمئونه بعد از حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان شدند.
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ویکتوریا پلژن و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 مقابل ساسولو از شاگردانش تقدیر کرد و گفت عطش موفقیت و اراده بازیکنانش برای پیروزی عامل این برد مهم بوده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، واکنش جالبی بعد از عدم اعلام پنالتی در دقایق پایانی به سود بارسلونا داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، واکنش جالبی بعد از عدم اعلام پنالتی در دقایق پایانی به سود بارسلونا داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست مقابل میلان در دربی دلامادونینا از بازیکنانش عصبانی بود و گفت نیم ساعت بازی کردن برای پیروز در یک دربی کافی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ