بسیاری از اروپایی‌ها مدت‌هاست که افول آمریکا را امری اجتناب ناپذیر قلمداد می‌کنند و به دنبال آماده‌سازی خود برای بروز چنین احتمالی بوده‎اند. اتحادیه اروپا با فشار آلمان و فرانسه به دنبال قراردادهای تجاری و انرژی با قدرت‌های جهانی رقیب از جمله روسیه و چین بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار چلسی و لیورپول در نیمه اول شاهد دو گل مردود به دلیل آفساید بود. گلهایی که توسط صلاح و بن چیلول به ثمر رسید ولی مردود شد.
با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.
بازیکن کلیدی استقلال محروم بزرگ هفته اول لیگ
تیم ملی قطر در اولین دیدار خود در جام کونکاکاف با نتیجه دو بر یک برابر هائیتی شکست خورد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رییس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رئیس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موجودیت ظلم و استکبار رو به افول است و همه می‌بینند که برنده نهایی و بزرگ این میدان انقلاب اسلامی است.
تیم ملی زنان ایران حالا فرصتی ایده‌آل را برای صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس پیش‌روی خود دارد.
در شبی تاریخی و با کامبک در مقابل بارسا، یونایتد به دور بعدی لیگ اروپا صعود کرد در حالی که این بازی کیفیتی در سطح لیگ قهرمانان داشت.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
رهبران مجمع جهانی اقتصاد در بحبوحه ترس از این که جهانی شدن در حال افول نهایی می‌باشد ادعای جهانی شدن را مطرح می‌کنند.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
«چرا چرخش شرکای راهبردی آمریکا به سمت چین، بجای افول قدرت آمریکا تفسیر به شکست ایران می‌شود؟»
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که جام جهانی بارها به تیم های مدعی اول قهرمانی خیانت کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از آن آمریکا و نیمه دوم از آن ایران. با این تفاوت که حریف در نیمه نخست به گل رسید اما ایران در نیمه دوم نه.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
مهدی تیکدری می‌گوید استان کرمان قطب اول فوتبال ایران در فصل جاری است.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بدون این که موقعیت خطرناکی روی دروازه ها خلق شود با تساوی به پایان رسید.
لورکوزن در هر سه بازی اخیر خود گل های زودهنگامی دریافت کرده است. دقیقه 3 بازی با اِلوِرسبرگ، دقیقه 10 بازی با دورتموند و دقیقه 15 بازی با آگسبورگ.
دوربین امیرحسین خیرخواه همواره صحنه‌های خاصی را از حواشی مسابقات ورزشی شکار می‌کند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!
سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی: عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.
در آستانه دیدار فردای لیورپول مقابل فولام اعلام شد مصدومیت آلیسون بکر، دروازه‌بان این تیم، برطرف شده و می‌تواند به میدان برود. اما ابراهیما کوناته به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ