در کنار تغییرات بالا، گفته می‌شود که iOS ۱۷ زیرساخت پشتیبانی از سایدلودینگ اپ‌ها را به سیستم‌عامل اپل می‌آورد؛ البته احتمالاً این تغییر تنها مربوط به بازار اروپا خواهد بود. از دیگر تغییرات احتمالی این سیستم‌عامل می‌توان به بهبود Find My و Wallet اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان سرانجام و پس از رفت و برگشت‌های مکرر، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند و انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار می‌شود.
رابین نوروود نیز میل به منجی بودن را یکی از ویژگی‌های زنان شیفته می‌داند. اینکه نجات دهندۀ یک مرد بدبخت و فلک زده باشی، حسی از ارزشمند بودن به یک زن شیفته می‌دهد؛ احساسی که در کودکی و نوجوانی، چندان تجربه‌اش نکرده است.
فراری FXX یکی از خودروهای مسابقه‌ای خاص این شرکت ایتالیایی محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های عجیبی است. این فراری اکنون قیمتی فراتر از ۶ میلیون دلار دارد.
در مطلبی که اخیرا روی وبسایت مرکز پژوهش‌های مجلس قرار گرفته، دو موضوع مهم یعنی وضعیت فقر و ویژگی‌های فقرا مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به این سوال که فقیر کیست؟ پاسخ داده می‌شود.
لایحه ارتقای امنیت زنان مجموعه قوانین حمایتی از بانوان است که امروز با رای اکثر نمایندگان مجلس تصویب شد.
میزان مبلغی که شرکت نیسان برای عرضه این خودرو درنظر گرفته، حدود ۲۱۰ هزار دلار برای نسخه پایه و ۲۱۵ هزار دلار برای نسخه Nismo است. متاسفانه به‌دلیل عدم رعایت قوانین آلایندگی اروپا، واردات گودزیلای ژاپنی از سال ۲۰۲۲ به این اتحادیه ممنوع شد.
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان 800» را به بدنه عملیاتی خود افزوده است.
لایحه ارتقای امنیت زنان مجموعه قوانین حمایتی از بانوان است که امروز با رای اکثر نمایندگان مجلس تصویب شد.
خیلی از افراد گمان می‌کنند که فقط دو نوع شخصیت درون‌گرا و برون‌گرا داریم، در حالی که شخصیتی وجود دارد که ویژگی‌هایی بین این دو نوع شخصیت اصلی هست، در حقیقت این کاراکتر نه درون‌گراست و نه به طور کامل برون‌گراست.
در سال‌های اخیر جرم تصادفات ساختگی به معضل بزرگی در سطح جامعه تبدیل شده است. در تصادفات ساختگی افراد به خودشان یا خودروی خودشان صدماتی وارد می‌کنند تا از این طریق بتوانند از بیمه خسارت بگیرند.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: تاریخ تولید و انقضا، کد پروانه بهره‌برداری از اداره‌کل دامپزشکی استان، آدرس محل تولید و شرایط نگه‌داری (تازه: صفر تا ۴ درجه سانتی‌گراد، منجمد: منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد) مواردی است که مصرف‌کننده حین خرید فرآورده‌های خام دامی بسته‌بندی شده باید به آن دقت کنند.
اگر ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری سرتاسر، نمایش خوانده شدن پیام‌ها، نشانگر‌های تایپ، و استفاده بدون محدودیت از کاراکتر (در مقابل محدودیت ۱۶۰ کاراکتری برای سرویس‌های پیامکی) را می‌خواهید، باید از برنامه پیام‌رسان گوگل استفاده کنید که می‌توان آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد.
انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.
مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هریک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند. اما به راستی یک انسان باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مکتب ساز شود؟
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: دانش آموزان در هر مدرسه دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، اطفای حریق و موضوعات مشابه را آموزش می‌بینند.
اصلاحات یک فرآیند پویاست که دائما باید با مقتضیات و مطالبات زمانه هم‌آهنگ شود. این‌که اصلاحات در مقام یک پروژه مقطعی در نظر گرفته شود و پس از استقرار آرامش نسبی در جامعه، مجددا مورد فراموشی قرار بگیرد، تنها به انباشت هر چه بیشتر مطالبات و وقوع بحران در سطح گسترده‌تر منجر خواهد شد
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
نسل زد یا نسل نت به افرادی تلقی می‌شود که تقریبا بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ متولد شده‌اند. این نسل از همان ابتدای کودکی وقتی چشمان خود را به روی دنیا گشودند، توانستند پیشرفت اینترنت و سایر ابزار‌های هوشمند دنیا را ببینند و اصلا به‌همین‌خاطر به آن‌ها نسل نت گفته می‌شود.
واتساپ در حال آماده شدن برای معرفی یک اشتراک پریمیوم برای کاربران تجاری است.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی گفت: از گندم در کتاب‌های معتبر و در دسترس طب سنتی، به عنوان مولد خون صالح نام برده شده است؛ خونی که از نظر کمیت و کیفیت مناسب حال تمامی اعضای بدن است؛ بنابراین نان گرم و تازه خون‌ساز و اشتهاآور است. آرد گندم کامل، مزاج و طبیعتی گرم و‌تر دارد و غذایی پرطرفدار است به شکلی که سرانه مصرف گندم برای هر ایرانی حدود ۱۶۰ کیلوگرم در سال، دو و نیم برابر متوسط جهانی، است.
شناور «شهید سلیمانی» جدیدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می‌شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک‌های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.
جراردو سِوانه گفت: سردار بازیکن باتجربه‌ای است. در نیمه دوم بازی مقابل دورتموند دیدیم که او چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند در بازی‌های موقعیت‌یابیِ ساختار یافته مؤثر باشد.
دزدی نکنند. زنا نکنند. به هیچ مسلمانی دشنام ندهند. خون حرامی نریزند. آبروی کسی را که احترامش لازم است لگدمال نکنند. به خانه کسی حمله نکنند. کسی را به ناحق کتک نزنند. طلا و نقره و گندم و جو ذخیره نکنند. مال یتیم نخورند. به چیزی که نمی دانند، گواهی ندهند. مسجدی را ویران نکنند. مشروبات الکلی نخورند. جامه حریر و ابریشم نپوشند. کمربند زرّین نبندند. راهزنی نکنند. راهها را ناامن نکنند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ