علیرضا رضایی می گوید پیشنهاداتی دارد ولی منتظر است تا باشگاه استقلال در این خصوص تصمیم گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: برای رفتن از کشور پیشنهاد‌های اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد، ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیز‌هایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد.
زهرا لطف آبادی می گوید دوست دارم بخاطر حضور در تیم ملی قید پیشنهادات خارجی را بزنم و در لیگ ایران بازی کنم.
عبدالرزاق حمدالله که آینده نامشخصی دارد، با پیشنهاداتی از سوی چند تیم اماراتی مواجه شده است.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
سعید آذری گفت: دوست دارم مدیرعامل استقلال شوم، ولی وزارت ورزش پیشنهادی به من نداده است.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
مدافع جوان تراکتور تبریز پیشنهاداتی از باشگاه‌های قطر و امارات دارد.
مدافع جوان تراکتور تبریز پیشنهاداتی از باشگاه‌های قطر و امارات دارد.
ستاره جوان فولاد خوزستان می‌گوید که پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن دارد و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند.
رئیس دستگاه قضا با اعلام فراخوانی در سال ۱۴۰۱ گفت: آمادگی استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس دستگاه قضا با اعلام فراخوانی گفت: آمادگی استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
با وجود پیشنهاداتی که برای جذب محمدرضا حسینی در پنجره زمستانی وجود دارد، بعید است ژوزه مورایس دست از این بازیکن باتجربه بکشد.
رضا دهقانی موثرترین بازیکن نفت مسجد سلیمان در پنجره زمستانی با پیشنهاداتی مواجه شده و قصد دارد این تیم را ترک کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که در حال حاضر به فکر بازگشت به فوتبال کرواسی نیست و قصد دارد در تیم‌های خارجی مربیگری کند.
مسکو با خدشه دار کردن موقعیت ژئوپولیتیک، اقتصادی و نظامی خود کمتر از گذشته پیشنهاداتی برای عرضه به کشور‌های آسیای مرکزی دارد. امروز روسیه دیگر نقش گذشته را در حیاط خلوت خود ندارد و این وضعیت فرصت‌هایی را برای قدرت‌های دیگر فراهم کرده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس دستگاه قضا گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آن‌ها از طریق گفتگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آن‌ها استفاده می‌کنیم.
اتلتیکو مادرید تا به اینجا پیشنهاداتی بسیار خوب به ارزش 250 میلیون یورو را برای چهار بازیکن خود رد کرده و قصد دارد با بهترین تیم ممکن در فصل جاری بدرخشد.
باشگاه لسترسیتی تایید کرد پیشنهادهایی برای انتقال ستاره فرانسوی‌اش، وسلی فوفانا، به چلسی دریافت کرده ولی این پیشنهادها با رقم درخواستی این باشگاه فاصله زیادی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ