شش خطا مقابل استقلال و شش خطا برابر مس کرمان: پرسپولیس کمترین شانسی به حریفان برای محروم کردن ستاره‌ها نمی‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
این معمای تصویری به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد، اما برای شمردن تمام مثلث های موجود در تصویر، تمرکز بیشتری از آنچه فکر می کنید لازم است.
ماست ذهن را هوشیار و شفاف می‌کند، با مصرف این فرآورده لبنی، قدرت تمرکز شما بالاتر می‌رود.
مجاهد در مورد درگیری‌های اخیر مرزی، طرف ایرانی را مقصر خواند و ادعا کرد که «این درگیری‌ها ناشی از ایجاد مزاحمت از سوی نیرو‌های ایرانی و گشودن آتش در گام اول، از سوی آن‌ها، بوده است».
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که جهان از نام ایران هراس دارد، خطاب به بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: باید باانگیزه و تمرکز کامل تلاش کنید.
افراد نباید سحری را از برنامۀ غذایی حذف کنند، چون باعث کاهش توان افراد در مقابل گرما شده و باعث بروز مشکلاتی، چون سرگیجه، حالت تهوع، عدم تمرکز و ... می‌شود.
محدود کردن زمان یا انجام یک وظیفه مشخص این امکان را فراهم می‌آورد که روی یک پروژه مشخص تمرکز کنید. این روش نه‌تنها باعث کاهش خطا‌های ذهنی می‌شود، به شما کمک می‌کند تا خلاقیتتان بالا برود، به‌ویژه وقتی که در یک بازه زمانی مشخص تمام انرژی و توجه خود را برای انجام یک کار اختصاص می‌دهید.
اگر باید رانندگی کنید، صبح، ظهر یا شب فرقی ندارد، فقط فراموش نکنید که خوردن وعده غذایی مناسب قبل راهی شدن، مهم است. یعنی غذای متعادل و کامل که نه خیلی سنگین و نه سبک باشد. همان‌طورکه وعده غذایی بسیار سبک منجر به مشکل در تمرکز می‌شود، برعکس آن هم صادق است وغذای سنگین خواب‌آلودگی ایجاد می‌کند.
از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
هافبک نفت از عملکرد فنی این تیم دفاع می کند و می گوید مشکلات باعث عدم تمرکز و نتیجه گیری است.
غذاهای ارگانیک ذاتا سالم‌‌‌تر از غذاهای معمولی نیستند، بنابراین کارشناسان می‌‌‌گویند باید بر خوردن مقدار کافی از میوه‌‌‌ها و سبزیجاتی که مقرون به صرفه و در دسترس شما هستند تمرکز کنید. وزارت کشاورزی ایالات متحده هفته گذشته مقررات خود را به‌روز کرد تا قوانین مربوط به محصولات ارگانیک را تشدید کند.
مربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم به این شخصیت رسیده اند که می توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
اورلین شوامنی، ملی پوش فرانسه می‌گوید فرانسه هنوز کارش را تمام نکرده و باید روی قهرمانی تمرکز کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
اسطوره فوتبال آلمان معتقد است جمال موسیالا می تواند لیونل مسی یک دهه آینده فوتبال دنیا باشد.
سرمربی تیم ملی می‌گوید تمرکز بازیکنانش بر روی این است که با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ سازی کنند.
رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه اجازه ندهید هیچ جریان یا مسأله‌ای تمرکز شما را برهم بریزد و همه عزم و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشورتان کنید.
سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش برای کسب پیروزی وارد زمین خواهد شد.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، تاکید کرد آنها خیلی نباید روی لواندوفسکی تمرکز کنند.
ربیعی می‌گوید تیمش در مسیر درستی قرار دارد و امتیاز و نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد.
زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.
بعضی از ما اصطلاحا آدم صبح هستیم و بعضی آدم عصر. حتی به صورت دقیق‌تر هر کداممان در طول ۲۴ ساعت ۲- ۳ ساعت خوب داریم که در آن خلاقیت و سرعت پردازش مغزی‌مان در شرایط بهینه است. خیلی مهم است که این ساعت اوج را پیدا کنید و طوری برنامه‌ریزی کنید که این ساعات را تلف نکنید.
در شروع کار‌ها ممکن است هیچ سر و صدا و مزاحمتی شما را از کارتان دور نکند. اما وقتی در کوران یک کار هستیم، هر تحریک محیطی‌ای می‌تواند مزاحم شود. از همان اول خیالتان را راحت کنید، نوتفیکیشن‌های گوشی را کلا خاموش کنید، مودم را نیز همین طور، بهتر است با موسیقی جانبی کار یا مطالعه نکنید. حتی تنقلاتی که تشریفات خوردنشان حواس‌پرت کن است، مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ