قرعه‌کشی تورنمنت کافا مشخص شد و ایران با دو تیم افغانستان و قرقیزستان همگروه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که مدیران گذشته لطمه جبران ناپذیری به این تیم زده اند گفت: با عملکردی که این مدیران داشتند استقلال از همه رقیبانش عقب افتاد.
جان تکستور، مالک آمریکایی لیون، به شدت از سیاست های نقل و انتقالاتی تیم های عربستانی انتقاد کرد.
از بین سرمربیان شاغل در لیگ بیست و دوم، هنوز 8 نفر تیمهای خود را انتخاب نکرده‌اند.
با توجه به قهرمانی شب گذشته الاتحاد و حضور النصر در پلی آف، حالا تمامی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و فقط نمایندگان ایران مشخص نشده اند.
یا کامل تیم را منحل کنید یا همه جوره حمایتش کنید، این صحبت های بازیکنی است که سال ها تجربه حضور در تیم های نفتی را دارد.
مدت هاست که همه تیم های حاضر در لیگ برتر درخواست مشترکی را از فدراسیون فوتبال فریاد می زنند؛ آوردن تجهیزات کمک داور ویدئویی.
تیم های ایتالیایی فصل موفقی را در رقابت های قاره ای داشته اند و این احتمال وجود دارد که هر سه جام اروپا را هم فتح کنند.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
همه تیم های ملی می توانند از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
مربیگری در تیم های پر مهره و مدعی سخت تر از تیم های معمولی است. حتی مدیریت در چنین تیم هایی سخت تر از مربیگری کردن است.
دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این دو تیم رکورددار تساوی در لیگ برتر هستند.
دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این دو تیم رکورددار تساوی در لیگ برتر هستند.
در هفته پانزدهم سری‌آ تیم های مدعی برابر حریفان خود شکست خوردند به جز پروجا که یک برد دیگر را کسب کرد.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی در گروه سختی قراردارد و با تیم های بزرگی همگروه است، اما همه برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده‌اند.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس با ثبت 24 دقیقه وقت های اضافه به یک رکورد در تاریخ مسابقات جام جهانی تبدیل شد.
بازی نخست در جام جهانی برای همه ی تیم های حاضر تعیین کننده به نظر می رسد و در این بین تیم ملی فوتبال ایران سیر متفاوتی در سال های اخیر را تجربه کرده است.
سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
تیم نوجوانان ایران با عبور از سد تیم های لائوس و قرقیزستان صعود خود را به دور نهایی جام ملت ها قطعی کرده است، اما با این حال با همه نفرات در برابر هنگ کنگ حاضر خواهد شد.
مدافع خوزستانی نفت مسجد سلیمان می گوید جزو معدود تیم های هستند که به معنای واقعی فوتبال بازی می کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
کمتر از ۴۰ روز مانده به رقابت های جهانی صربستان، جلسه علیرضا دبیر و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ