کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که مدیران گذشته لطمه جبران ناپذیری به این تیم زده اند گفت: با عملکردی که این مدیران داشتند استقلال از همه رقیبانش عقب افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی
مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس دوباره به تیم‌های رقیب پرسپولیس طعنه زده است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و آرمان گهر
پرسپولیس، سپاهان و استقلال سه تیم شایسته برای قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر بودند که پرسپولیس در هفته های پایانی بهتر از دو رقیب کار کرد و در نهایت به جام رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران در حال برگزاری است.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس اعلام شد. سرمربی آبی پوشان برخلاف دیدارهای گذشته یک تغییر عجیب در ترکیب تیمش انجام داده است. ترکیب پرسپولیس اما غافلگیری خاصی ندارد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و هوادار تهران
استقلال با روش همیشگی تیم های ژوزه مورینیو رقیب امشب خود را قلع و قمع کرد.
شایعات نقل و انتقال در مورد بازیکنان بزرگ دو تیم استقلال و پرسپولیس به تیم های رقیب همیشه بوده است
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی
تیم نفت مسجدسلیمان در 6 بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر، هیچ گلی به ثمر نرسانده است.
داستان کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی و پیوستن او به سپاهان، در رسانه های پرتغالی نیز بازتاب داشت.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در حال برگزاری است.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
دیدار تیم های استقلال تهران و مس کرمان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ