رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت سیستم زهکشی که شامل شبکه وسیعی از گودال‌های به‌هم پیوسته و یک خندق عظیم علاوه‌بر لوله‌های زیرزمینی بود، تصور می‌شود که بین ۲۱۰۰ تا ۱۹۰۰ قبل از میلاد انجام شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد
بررسی فسیل یک مدفوع ماقبل تاریخی توانسته به دانشمندان کمک کند تا رابطۀ بین انگل‌ها و ارگانیسم‌های میزبان را در دوران تریاسه، یعنی حدود ۲۰۰ میلیون سال قبل، بهتر درک کنند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند، در محل دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق پست‌های مخابراتی خبرداد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت معترف شد.
نمونه‌ای از تفاوت‌های سنی زیاد کشف شده توسط ورنر و همکارانش را می‌توان در حوضه‌ی ۷۱۲ مایلی (۱۱۴۶ کیلومتری) ایمبریوم (Imbrium) مشاهده کرد که یک محل برخورد باستانی است که گمان می‌رود هنگام برخورد یک سیارک به اندازه ایالت نیوجرسی به ماه ایجاد شده است.
این آثار نشان‌ می‌دهند ساکنان آمریکای شمالی حدود ۲۰۰۰ سال پیش از ابزارهای کوچک برای تعلیم مهارت‌های ضروری زندگی به نسل‌های جدید استفاده می‌کردند.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۷۲ هزار و ۲۰۰ عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک انبار خبر داد.
مشخص شد موزاییک‌های سنگریزه‌ای که حین حفاری یک مجتمع ساختمانی در استان سینوپ در ساحل دریای سیاه ترکیه کشف شدند، متعلق به اتاق غذاخوری یک خانواده ثروتمند از قرن چهارم قبل از میلاد هستند.
باستان‌شناسان فرانسوی خانه‌هایی ۲۰۰۰ ساله را به تازگی در نزدیک یک پرستشگاه رومی کشف کرده‌اند که به نحو بسیار مناسبی در زیر خاک محفوظ مانده‌اند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس راه آهن خبر داد.
محققان دانشگاه کمبریج با بررسی نمونه‌های مدفوع در توالت‌های باستانی بیت‌المقدس، آثاری از شیوع یک بیماری مرگبار را در این شهر در ۷۰۰ سال قبل از میلاد شناسایی کرده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۳۸ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
باستان‌شناسان معتقدند این گور متعلق به یک پزشک دوره‌گرد رومی اوایل دوره‌ی امپراتوری روم است.
باریکه‌های ۲۰۰۰ ساله‌ی بامبو که ده سال پیش کشف شده بودند حالا رمزگشایی شده‌اند. این نوشته‌ها به احتمال زیاد مربوط به مکتب پزشکی پین‌چیائو، پزشک افسانه‌ای چین باستان هستند.
باستان‌شناسان هفت سر گاو را در اطراف یک محراب معبد پیدا کردند که به نظر می‌رسید در آنجا به حالت عبادت بر روی زمین قرار گرفته بودند. محققان می‌گویند کشفیات جدید نور تازه‌ای بر زندگی مذهبی و آیین‌های این شهر باستانی می‌تاباند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۲۷ هزار عدد مواد آتشزا و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مورد نیاز برای ساخت نارنجک دستی در مشهد کشف و ضبط شد.
دورۀ ایرانی دوره‌ای ۲۰۰ ساله است که در طی آن امپراطوری هخامنشی بر کشور مصر تسلط پیدا می‌کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شد.
محققان در سال ۲۰۱۶ این کارگاه مومیایی‌سازی را در نزدیکی هرم سقاره کشف کردند. در این سایت بیش از ۱۰۰ ظرف شامل پیاله‌های سفارشی و کاسه‌های قرمز دیده می‌شود. برخی از این ظرف‌ها نوشته‌هایی دارند که توضیح می‌دهد از مواد داخل آن‌ها چگونه باید در فرایند مومیایی‌کردن استفاده کرد.
محققان نمونه‌های ۲۰۰۰ ساله بتن رومی را از سایت باستان‌شناسی «Privernum» در ایتالیا به دقت مورد مطالعه قرار دادند. این نمونه‌ها تحت میکروسکوپ الکترونی روبشی بزرگ و طیف‌سنجی پرتو ایکس پراکنده انرژی، پراش پرتو ایکس و تصویربرداری رامان کانفوکال قرار گرفتند تا درک بهتری از رده‌های آهک به دست آورند.
کتیبه‌های سلطنتی آشوری اغلب بر جنبه خشونت آمیز امپراتوری آن زمان تاکید کرده‌اند مانند زمانی که آشوربانیپال گزارش می‌دهد که او یک شورشی را در قلعه نینوا به همراه یک خرس و یک سگ با زنجیر بسته بود. با این وجود، به همان اندازه نیز در آن زمان در آنجا بازارها، صنعتگران، فالگیر‌ها و جشن‌ها وجود و حضور داشتند و در فعال و در جریان بودند.
وزارت آثار باستانی مصر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: باستان‌شناسان چندین محفظه سفالین را کشف کرده‌اند که حاوی پنیرهای سفید هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ