معاون وزیر دفاع انگلیس تایید کرد که دولت این کشور، پیش‌تر انتقال مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده به اوکراین را آغاز کرده و این مهمات هم‌اکنون به کی‌یف رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدنه i ۷ Protection از فولاد زرهی ساخته شده و طبق گفته بی‌ام‌و، می‌تواند مهمات ۷.۶۲ X ۵۴ R را نگه دارد که گلوله‌های زره‌پوش هستند. برای محافظت در برابر گلوله، نمای بیرونی از آلیاژ فولادی تشکیل شده است، در حالی که سقف و زیر بدنه نیز از مواد زره پوش برای محافظت در برابر حملات هوایی و مواد منفجره ساخته شده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از ادامه سرقت‌ها از پایگاه‌های نظامی این رژیم خبر داد.
یک بی ۲۱ می‌تواند مهمات بیشتری را نسبت به اف ۳۵ حمل کند. در حالی که حجم دقیق تسلحیات این بمب افکن رادارگریز ناشناخته است، گزارش اندیشکده استرالیایی پیش‌بینی می‌کند که توان حجم مهمات آن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد بمب افکن رادارگریز قدیمی‌تر بی ۲ باشد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: ارسال مهمات خوشه‌ای به‌اوکراین، تاثیری بر روند عملیات ویژه ندارد؛ آمریکا شریک جرم کی‌یف است.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از کشف و توقیف یک انبار مهمات متعلق به گروهک‌های تروریستی داعش در استان نینوا خبر داد.
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه انبارهای مهمات ارتش اوکراین که حاوی مهمات ارسالی غرب بود را با سلاح های دقیق هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک، ۱۰ حمله دشمن طی روز گذشته با موفقیت دفع شد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی عجیب مدعی شد که استفاده از مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، تهدید تشعشعاتی مستقیمی دربرندارد!
آبادان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی مهمان استقلال تهران است که یک بازیکن خود را در اختیار ندارد.
سفارت روسیه در لندن به ارسال گلوله‌های حاوی اورانیوم از سوی انگلیس برای اوکراین واکنش تندی نشان داد.
الهلال و النصر در حالی امشب و در یکی از مهمترین دربی های ریاض به مصاف هم می روند که این مسابقه یک مهمان ناخوانده دارد.
نیروهای حشدشعبی در کنار نیروهای امنیتی عراق برخی مخفیگاه‌ها و زاغه‌های مهمات داعش را در تپه‌های حمرین منهدم کردند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که لندن قصد دارد تا با تامین سلاح‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، اوکراین را به «زمین سوخته» بدل کند.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که این کشور تاکنون مهمات شیمیایی به اوکراین ارسال نکرده است.
یک نشریه نظامی انگلیسی از خطر جدی مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده اهدایی انگلیس به اوکراین بر محیط زیست و سلامت مردم خبر داد.
واکنش مقامات روس به تحرکات انگلیس برای تجهیز اوکراین به مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده در حالی ادامه دارد که فرماندار «سواستوپل» از دفع حمله پهپادی به این منطقه خبر داد.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
کرمان- علت صدای مهیب شنیده شده در کرمان انهدام مهمات غیر قابل استفاده ارتش اعلام شد.
این ادعا در حالی رسانه ای شد که مقام های تهران اعلام کردند که پدافند هوایی ایران حمله سه کوادکوپتر کوچک به کارخانه مهمات سازی در شهر اصفهان، در مجاورت سایتی که به ادعای وال استریت ژورنال هدف تحریم های آمریکا قرار دارد را رهگیری و خنثی کرده است.
قاچاق سلاح و مهمات پدیده عجیب و غریبی نیست؛ اما در این روزها کشف محموله‌های متفاوتی از دوش پرتاب گرفته تا دوشکا حاکی از برنامه ریزی دشمن برای ناامن کردن کشور است.
اطلاعات اولیه حاکی از وقوع این انفجار در انبار مهماتی است که نیرو‌های آمریکایی و نیرو‌های پیشمرگ کرد در اقلیم کردستان از آن استفاده می‌کنند.
مجری شبکه بی بی سی فارسی در حالی که تلاش داشت اعتبار از دست رفته خود را برگرداند با مثال مهمان برنامه امید خود را از دست داد.
سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، در حالی رخ داد که دوشان ولاهوویچ مهمان این بازیکن بود.
زن گفت: زنی از آن سوی خط و در حالی که اشک می‌ریخت ملتمسانه گفت: من از تهران برای زیارت امام رضا (ع) آمده ام و مهمان آقا بودم وقتی آن جوان کیف دستی مرا سرقت کرد بغضم ترکید و او را به امام رئوف سپردم چرا که من اکنون در این شهر غریب افتاده ام و حتی پولی برای بازگشت به تهران هم ندارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ