رئیس‌جمهور از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در کنار «راهیان نور»، «راهیان پیشرفت» را در مدارس راه‌اندازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهداف اردوهای راهیان پیشرفت نورانی؛ معرفی دستاوردهای علمی و صنعت کشور در زمینه‌های مختلف و امید آفرینی در نسل نوجوان و جوان است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان پیشرفت حضور دارند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان نور پیشرفت حضور دارند.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور به استان گفت: ۱۴ یادمان در خوزستان بیشترین زائر را دارند.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: تاکنون۱۲۰ هزار دانش آموز در قالب اردوی راهیان پیشرفت، بازدید علمی داشته اند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و سفرهای یک روزه را برای دانش آموزان برگزار می‌کنیم.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: می‌توان اردوهای راهیان نور را در مدارس شاهد با تمرکز بیشتری انجام داد و از تجربیات بنیاد شهید در برگزاری این اردوها استفاده کرد.
اهواز- استاندار خوزستان به اجرایی شدن اردوهای «راهیان پیشرفت» در خوزستان اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی مناسب برای آشنا شدن دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با ضرورت برپایی اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی گفت: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور باید با پیشرفت‌های میهن اسلامی در ابعاد مختلف آشنا شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: راهیان نور دریایی هم برای دانش‌آموزان لذت بخش خواهد بود هم آنها با رشادت‌های بیشتری آشنا خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ