اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار دارد.
کیفیت هوای پایتخت قابل‌قبول است
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون در وضعیت قابل قبول است.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت داشتن کرسی های بین المللی برای ورزش ایران گفت: کیفیت کرسی‌های برایمان مهمتر از کمیت آن است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز (۱۱ مرداد) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
هوای تهران در ۸۰۰۰ روز گذشته، ۲۱۸۱ روز ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۲۳ روز ناسالم برای عموم شهروندان، ۱۵ روز بسیار ناسالم و سه روز خطرناک بود.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۹۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.
کیفیت هوا در شهرستان‌های کرج و نظرآباد برای تمامی گروه‌ها ناسالم است.
کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت «قابل قبول»
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
با افزایش استفاده از پیامرسانهای بومی انتظار از کارکرد و کیفی شدن آنها نیز بیشتر شده است و بعضا کاربران، آنها را با پلتفرم های خارجی مقایسه می کنند و انتظار دارند شاهد سرویس های بهتری باشند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و سوم اردیبهشت براساس داده‌های سه ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۰۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد بهمن‌ماه امسال شهروندان تهرانی تعداد روز‌های آلوده بیشتری را نسبت به بهمن‌ماه سال گذشته تجربه کرده‌اند. طی این مدت شش روز برای تمامی گروه‌ها آلوده بود این در حالیست که سال گذشته در این ماه هیچ روزی برای تمامی گروه‌ها آلوده نشده بود.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ بهمن) در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم قرار خواهد گرفت.
برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور گفت: یکی از با کیفیت ترین قهرمانی های کشور در سالیان اخیر به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز دوشنبه هوای هوای پنج کلانشهر قابل قبول و سه کلانشهر ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران برای امروز، جمعه (دوم دی ماه)، با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته کیفیت هوا در صبح امروز در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.
اهواز - شاخص کیفی هوا در بیشتر شهرهای خوزستان در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی و گروه‌های حساس قرار گرفته است.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۲۹ آبان ماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته و افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اولیای دانش‌آموزان و سایر شهروندانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، خواست تا با انجام معاینه فنی وسیله نقلیه خود در مراکز مکانیزه، از بروز آسیب‌ها و صدمات بیشتر به فرزندان خود و سایر دانش‌آموزانی که سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند، جلوگیری کنند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با تداوم این شرایط جوی تا صبح فردا جمعه (۲۵ شهریور) و کاهش حجم ترافیک صبحگاهی از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ