سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال همچون هم‌تیمی های خود روزهای سختی را سپری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا کمبود پروازهای بین‌المللی را یکی از دلایل رنج و گرفتاری بیماران یمنی عنوان کرد.
اقدام خودسرانه و ناشایست یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس برای گرسنه نگه داشتن چند بازیکن تیم های پایه این باشگاه، تاکنون واکنشی از سوی مدیرعامل سرخپوشان را به همراه نداشته است.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: متأسفانه اینچه درگاهی با آینده ورزشکاران بازی کرد و به خاطر ندادن ایمیل‌ها باعث شد مسابقات را از دست بدهند.
مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: متأسفانه اینچه درگاهی با آینده ورزشکاران بازی کرد و به خاطر ندادن ایمیل‌ها باعث شد مسابقات را از دست بدهند.
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
اگرچه پرویز مظلومی پس از حضور برنامه فوتبال برتر سکوت کرده بود اما امروز در مجمع استقلال دوباره فضا را در دست گرفت!
مدیران باشگاه بایرن مونیخ توضیح مشخصی درباره جریمه مانه ارائه نکرده‌اند که این موضوع مورد توجه رسانه‌های آلمانی قرار گرفته است.
به نظر می‌رسد از پس وعده‌های ریز و درشت نحوه پاسخگویی به دغدغه‌ها امروز مد نظر سیاستگذاران است نه حل مشکلات متعددی که گریبان اقتصاد را گرفته است.
رئال مادرید تنها باشگاه لالیگاست که هنوز علیه پرونده بارساگیت واکنشی رسمی نشان نداده است. مارکا امروز در مورد دلایل این سکوت نوشت.
در باشگاه رئال مادرید ترجیح داده‌اند که فعلاً در مورد قضیه بارساگیت واکنشی نشان ندهند که این در نوع خود بسیار عجیب است.
به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی مجلس یازدهم و آغاز کورس انتخابات مجلس، دخالت‌های نمایندگان علیرغم نص صریح قانونی و فرمایش مقام معظم رهبری در عدم دخالت نمایندگان در امور عزل و نصب‌ها، شورای نگهبان به سه نماینده مجلس در مازندران تذکر و کارت زرد داده است.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
با اینکه کیلیان امباپه گفت به این خاطر در قطر با رسانه‌ها صحبت نمی‌کند چون نمی‌خواهد تمرکزش از دست برود ولی رسانه‌های فرانسوی همچنان درباره سکوت عجیب او صحبت می‌کنند.
ری دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، به اظهارنظر عجیب کیلیان امباپه در مورد ضعیف بودن رقبای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی واکنش منفی نشان داد.
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
سید مهدی رحمتی پس از مدت‌ها سکوت خود را شکست و درباره شرایط سختی که برای او به وجود آمده، صحبت کرد.
فرانچسکو توتی، اسطوره بزرگ رم و ایتالیا، بدترین روزهای زندگی خود را تجربه کرده است.
میرشاد ماجدی پس از اتمام جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و در شرایطی که پیش از دیگر اعضا، ساختمان فدراسیون را ترک کرد، در جمع خبرنگاران حاضر به پاسخگویی نسبت به بحث‌های مطرح شده درباره برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی نشد.
آجورلو از پاسخ به این سئوال خودداری کرد و با یک لبخند و دست دادن با گزارشگر برنامه، از جلوی دوربین دور شد.
یکی از نذورات محبوب مردم نذر پیراهن، دستمال و پارچه سیاه بود که بین فقرا و بی‌سیاه‌مانده‌ها تقسیم می‌کردند. بعد از نماز صبح در اغلب خانه‌ها و روضه‌خانه‌ها از مردم با نان روغنی و پنیر و خرما پذیرایی می‌شد و در بعضی از تکایا نیز ظهر و شب غذا می‌دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ