یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با ساعتی ۸۰۰ میلیونی در دربی حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار معروف است، اما آیفون‌های این شرکت، سال ۲۰۰۷ معروف شدند. اما اولین تلفن هوشمندی که دنیا به خود دید، سال ۱۹۹۴ بود. نام این تلفن «IBM Simon» بود.
تاریخ مشهد عکس از بدل ناصرالدین شاه را منتشر کرده است. این آقای سمت راست بدل ناصرالدین شاه بوده که هویتش اخیرا فاش شده! این آقا یک فرد یهودی بود که یوسف بخشی نام داشت و در اوقاتی که شاه به سفرهای طولانی فرنگ میرفت ایشون ایفای نقش میکرد! هویت این فرد رو چند سال قبل سایت جامع کلیمیان منتشر کرد!
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
تصاویری که از تمرینات مس رفسنجان منتشر می‌شود، انگیزه بالای ساکت الهامی را برای کسب موفقیتی دیگر در تیم جدید به خوبی نشان می‌دهد.
عکسی از فخرالتاج معیری نوه دختری ناصرالدین‌شاه را ببینید. عکس در سایت دنیای زنان در عصر قاجار منتشر شده است.
مهاجم هلندی پرسپولیس در تیم ملی کوراسائو برنامه ویژه‎‌ای را دنبال می‌کند.
مهاجم سابق تیم‌های ابومسلم، استقلال اهواز و صبای قم که یک معلم بود بازنشسته شد.
تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
این تصویر مربوط به خودرو فرمول ۱ می‌شود که پس از تعویض در مسابقه به ثبت رسیده است. لاستیک‌های مخصوص مسابقات فرمول ۱ طراحی و روند تولید ویژه‌ای دارند تا در مقابل گرما و فشار بالا مقاومت داشته باشند.
سایت رسمی باشگاه استقلال تصویری از احمد خمینی در بازی فینال جام حذفی منتشر کرد.
سیدجلال حسینی، ستاره سابق خط دفاعی پرسپولیس، با چهره‌ای تازه در دربی حضور پیدا کرد.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
دانشمندان تخمین می‌زنند که پلاسما با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال سقوط است. این آبشار‌های پلاسمایی معادل خورشیدی شفق‌های قطبی زمین هستند. این ساختار همان چیزی است که برجستگی تاج قطبی نامیده می‌شود. برجستگی‌های روی خورشید معمولا به شکل شاخک‌های غول‌پیکر پلاسمای داغ هستند که در یک کمان بزرگ به سمت فضا کشیده می‌شوند.
وب سایت معروف چمپیونات با ارائه یک گزارش تصویری از تمرین روسیه، به حواشی آن پرداخته است.
تصویر روز ناسا، عکس شهاب‌سنگی است که حدود ۷ ساعت قبل از برخورد با جو سیاره زمین ثبت شده است. مسیر پیش‌بینی‌شده این شهاب‌سنگ فرصت نادری را برای رصدگران شهاب‌سنگ ایجاد کرد.
فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب، برای دیدار سجادی و ساعی، از تصویری فتوشاپی استفاده کرد.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
هدف «آلبر کان» این بود که تصویری بزرگ و کامل از زندگی بشر در آن دوره ثبت کند و از سال ۱۹۰۸ میلادی عکاسانی به بیش از ۵۰ کشور جهان فرستاد و بیش از ۲۰ سال طول کشید تا حدود ۷۲ هزار عکس و ۱۰۰ ساعت فیلم از سراسر دنیا تهیه و آرشیو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ