کمیته ملی ضدتروریسم روسیه دوشنبه (۲۶ ژوئن) اعلام کرد رژیم عملیات ضد تروریستی در مسکو و منطقه مسکو لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نشست فوق‌العاده علمای شیعه افغانستان، رهبران و چهره‌های شیعیان از طالبان خواستند تا تمامی محدودیت‌های مراسم محرم را لغو کنند.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر همه بچه‌های تیم ملی به دوپینگ آلوده شده باشند احتمال دارد افرادی در غذایشان چیزی ریخته باشند.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
حجت کریمی، رئئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال به تازگی همه احکام مشاوره برای باشگاه در زمان مدیریت علی فتح الله زاده را لغو کرد.
سرپرست باشگاه استقلال همه حکم‌های صادر شده توسط علی فتح‌الله‌زاده برای مشاوران باشگاه را لغو کرد.
سرپرست باشگاه استقلال همه حکم‌های صادر شده توسط علی فتح‌الله‌زاده برای مشاوران باشگاه را لغو کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به این مناطق شود، بنابراین باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.
ساپینتو در ادامه درباره احتمال حذف استقلال از آسیا گفت: طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به لغو فروش خودرو در هفته جاری، گفت: فروش خودروی همه شرکتهای خودروساز در سامانه یکپارچه از هفته آینده انجام می شود.
به نظر می‌رسد عزم سازمان لیگ برای برگزاری بازی معوقه لیگ برتر جزم است و برف مانع آن نمی‌شود.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
مدافع ملوان می‌گوید به برد مقابل نفت مسجد سلیمان اکتفا نمی‌کنند و جایگاه این تیم بسیار بالاتر است.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از لغو امتحانات دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی استان در فردا خبر داد.
اهواز- همه پروازها در فرودگاه بین‌المللی شهید سردار سلیمانی اهواز به دلیل وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی در روز جاری لغو شد.
همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
یورونیوز مدعی شد به دلیل کشف یک جسد در هواپیمای آلمانی در پرواز فرانکفورت- تهران همه پروازها به سمت ایران لغو شده است.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از لغو همه محدودیت‌های کرونایی لبنان برای مسافران این مسیر پروازی خبر داد.
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: هم اکنون هیچ اتوبوسی از سمت ایران به سمت پایانه‌های مرزی به ویژه مهران برای جابه‌جایی زائران حرکت نمی‌کند و از شب گذشته اتوبوس‌هایی که در بین راه بودند بازگردانده شدند.
نسخه بتای جدید واتساپ یک گزینه Undo برای لغو پیام‌های حذف شده ارائه می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران بتا در دسترس است و هنوز در دسترس همه کاربران این پیام رسان قرار نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ