اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از ورود محموله دارویی بیماران SMA به کشور خبر داد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که در راستای اهداف بشردوستانه و کاهش بحران انسانی، علاوه بر ارسال محموله های پزشکی و مواد غذایی، کمک مالی هم برای دولت سودان ارسال خواهد کرد.
ساری- رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به پرونده ذرت های آلوده در بنادر استان گفت: محموله ذرت وارده به بندر نوشهر از ابتدا و قبل از ورود آلوده بوده است.
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با کشف محموله ۳۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر خبر داد.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
وزیر اقتصاد برزیل اعلام کرد این کشور بر محموله های شرکت ها بزرگ تجارت الکترونیک مالیات وضع می کند.
کپسول باری دراگون متعلق به اسپیس ایکس همراه بیش از ۳ تن ذخایر به ایستگاه بین المللی فضایی رسید.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
پلیس امارات از خنثی سازی قاچاق بزرگ محموله مواد مخدر خبر داد.
پلیس امارات از خنثی سازی قاچاق بزرگ محموله مواد مخدر خبر داد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان اعلام کرد: تخلیه و بارگیری ۱۰ هزار تن گوشت قرمز منجمد در مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس آغاز شد.
نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۱۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان نیشابور کشف شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: گونه‌های کشف شده مشتمل بر یک گربه کاراکال بالغ به همراه دو گربه ماهیگیر بالغ و دو توله بوده که این گربه‌های ماهیگیر در فهرست گونه‌های کنوانسیون بین‌المللی تجارت گونه‌های جانوری و گیاهی وحشی در حال انقراض (سایتیس) قرار دارند. تهران - ایرنا -
ارومیه - فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در مرزهای شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی خبر داد.
منابع سوری از محموله جدید کمک های سازمان ملل به زلزله زدگان سوری خبر دادند.
یک محموله جدید از کمک های پاکستان برای زلزله زدگان سوری امروز سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد.
یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پس از اجرای طرح دارویار به مدت دو ماه فروش یک نوع آنتی‌بیوتیک خود را به بهانه عدم صرفه قیمت تولید و افزایش قیمت (اگرچه این شرکت در خردادماه ماده محموله حد واسط تأمین آنتی‌بیوتیک را با ارز دولتی وارد کرده و علاوه بر آن موجودی مناسبی نیز از قبل داشته) متوقف کرده است. این اقدامات منجر به عدم تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های تولیدکننده دارو شده و در‌نهایت منجر به کمبود گسترده دارو در مهر‌ماه سال ۱۴۰۱ شد.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر در ساختار شناور مذکور و جاسازی مخزن سوخت در عرشه آن، این محموله بزرگ گازوئیل قاچاق را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به‌موقع نیرو‌های دریابانی، شناور موردنظر، توقیف شد و قاچاقچیان سوخت در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین در شهر شوش خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین سلاح در شهرستان شوش خبر داد.
۴۴ هزار تُن محموله‌ یک فروندکشتیِ بزرگ حامل گندم که هفته گذشته در بندر اقیانوسی شهید بهشتی چابهار پهلو گرفته بود، تخلیه شد.
قیمت محموله های تک گرید نفتی اسپوی (ESPO) روسیه به مقصد آسیا در پی تقاضای بالا از سوی خریداران بزرگی نظیر هند و چین و کاهش نگرانیها نسبت به تحریمهای احتمالی، از رکورد پایین اخیرش بهبود یافت.
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: در تمام دنیا رصد حساب‌های بانکی انجام می‌شود، در حالی که این موضوع در کشورمان بسیار دیر انجام شده است، از سویی این کار باعث می‌شود که بسیاری از فساد‌هایی که رخ می‌دهد مقدار آن با کاهش روبرو شود، به نوعی می‌توان گفت انجام این کار بسیار مهم این است، زیرا شفافیت را در صحنه اقتصادی حاکم می‌کند و بسیاری از اقدامات مخرب انجام نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ