خانه پدری آل احمد‌ها هنوز در گذر قلی نفس می‌کشد. هر چند هنوز به حقش نرسیده و گذر کسی به آنجا نمی‌افتد. بی‌اغراق نزدیک به صد سال عمر دارد و هرچه زودتر قبل از اینکه مثل خیلی از خانه‌های قدیمی دیگر بوی نا و طبله بگیرد و کمر بشکند باید فکری به حال آن کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکان در نخستین بازی فصل امتیاز ارزشمندی در خانه نساجی به دست آورد.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
خسروپناه بیان کرد: برای نخستین مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه‌اندازی شده است، همچنین برای نخستین بار ستاد رصدخانه در کشور راه‌اندازی شده است و ۴۵ رصد خانه علمی، فرهنگی و اجتماعی در کشور وجود دارد.
لژیونر قائم‌شهری فوتبال ایران در نخستین جلسه تمرینی نساجی حضور یافت.
سمنان- معاون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از راه اندازی نخستین خانه فناور محیط زیست استان در مرکز سمنان خبر داد و گفت: این خانه فناور، در زمینه بستر سازی فناوری ها فعالیت خواهد کرد.
نخستین خانه نخبگان کشور و مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شهرستان بافق افتتاح شد.
ضرابخانه بیرون شهرقرار داشت و کارگر‌های کارخانه امین الضرب از روستا‌های دور و اطراف می‌آمدند و شب‌ها سر خانه و زندگی‌شان بر می‌گشتند. همیشه خطر سارقانی که اموال کارگر‌ها را سرقت می‌کردند و حیوانات وحشی در زمستان‌ها کارگران را تهدید می‌کرد.
امیر ۳۲ ساله که تا به حال دست به سرقت نزده و در نخستین اقدام مجرمانه خود دست به اسلحه شده است، می‌گوید به‌خاطر رهن یک خانه دست به این سرقت‌ها زدم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
بنا‌های تاریخی یا به دلیل معماری یا به اعتبار صاحب بنا ارزشمند محسوب می‌شوند. خانه انیس‌الدوله، اما واجد هر دو این شاخص‌هاست. معماری اصیل و سنتی از حیاط و حوض فیروزه‌ای‌اش گرفته تا تالار و ایوان با طاق نیم‌دایره‌ای، اندرونی هشت‌دَر و سالن شاه‌نشینش، که به آن ارزش بخشیده تا سکونت بانوی قدر قاجار که به رغم اینکه بهره چندانی از زیبایی نداشت، ولی چنان دل شاه را برده بود که محال بود روی حرف او حرف بزند.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
عمارت موتمن‌الاطبا، اولین خانه سه‌طبقه در ایران است که در سال۱۲۶۲ خورشیدی ساخته شده است.
شهرداری ارومیه در پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال به نخستین برد خارج از خانه خود دست یافت و پیکانی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.
آلومینیوم اراک نخستین شکست خارج از خانه این فصل را در اصفهان متحمل شد.
معاون طرح و برنامه خانه صمت جوانان ایران خبر داد: نخستین بانک ژن پیاز زعفران ایران در استان خراسان رضوی، شهرستان تربت حیدریه افتتاح شد.
رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی و برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.
روزنامه اماراتی در یادداشتی نوشت که فرهاد مجیدی به دنبال رقم زدن نخستین شکست تیم اسبق خود یعنی الوصل است.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
بایر لورکوزن امشب ساعت ۲۱ نخستین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا را در خانه بورسیه دورتمند برگزار می‌کند و سردار آزمون شاخص ترین چهره در پوستر رسمی سایت این باشگاه آلمانی است
لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای و اسبق بارسلونا، نخستین گلش را با پیراهن ناسیونال به ثمر رساند.
شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.
نخستین فیلم بلند داستانی جو تالبوت، اثری درخشان درباره ارتباط عمیق با خانه و کاشانه است؛ روایتی تاثیرگذار که هرچند سانفرانسیسکو می‌گذرد، داستانش را می‌توان به هر جغرافیایی تسری داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ