تیم فوتبال مس علی‌رغم نگرفتن نتایج مطلوب، اما با حمایت‌های شرکت مس توانسته بهترین پرداختی را در بین تیم‌های لیگ برتر داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشید مظاهری روز گذشته مقابل تیم فصل گذشته‌اش به میدان رفت و البته موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد.
منابع محلی تاکید کردند که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به بهانه سفر قریب الوقوع محمود عباس رئیس این تشکیلات به جنین، در حال پاکسازی این شهر از مین‌های زمینی هستند.
علیرضا بیرانوند و پرسپولیس بعد از گذراندن لحظه‌های پراسترس حالا باردیگر به آرامش رسیده‌اند.
رضا اسدی که با تغییر پُست در فصل گذشته خوش درخشید و گل‌های حساسی هم زد حالا به یکی از چهره‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
باشگاه استقلال به دنبال تسویه حساب با بازیکنان خود برای ادامه همکاری است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که برای قهرمان شدن در UCL به شانس هم نیاز است.
حدود سه میلیون ایرانی یکسالی است که نظاره گر چند صد هزار تومان پول بلوکه شده در حساب بانکی خود هستند. اتفاقی که قرار بود پس از یک ماه، از سوی وزارت رفاه تعیین تکلیف شود؛ اما حالا این ارقام در حساب‌های بانکی جا خوش کرده است.
سرنوشت قهرمانی لیگ پرتغال با توقف تیم فوتبال بنفیکا مقابل اسپورتینگ لیسبون به هفته پایانی کشیده شد.
دیشب قبل از ورود سردار آزمون به زمین مقابل رم اتفاق جالبی رخ داده است.
خوش شانسی جالب دونده دوپینگی و محروم ایران!
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌ها سه هفته حساس را در پیش رو دارند گفت: سه بازی سخت استقلال باقی مانده اما در نیمه نهایی جام حذفی با خوش شانسی مواجه شده‌اند.
مهدی مهدوی پاسور تیم شهداب یزد به حضور سعید معروف در این تیم واکنش نشان داد
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با حضور یکی از وفادارترین هواداران خود به نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA رسید.
ما تخمین می‌زنیم که در فاصله سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ میلادی مازاد حساب جاری کشور‌های نفتی خلیج فارس ممکن است به دو سوم یک تریلیون دلار برسد. یا این وجود، در خارج از بانک‌های مرکزی این پول‌ها به کجا می‌روند؟
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.
مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: قرارگیری در لیست سیاه تروریسم، نه خودش تحریم حساب می‌شود نه متضمن اعمال تحریم است بلکه صرفا یک اقدام سیاسی محسوب می‌شود.
بعد از درخشش در جام جهانی، کائورو میتوما این روزها در فوتبال جزیره هم حسابی روی فرم است.
پلیس فتا هشدار داد: هر تماس تلفنی با خطوط شخصی مبنی بر دریافت جوایز در مسابقات رادیویی، خوش حسابی تلفن همراه و ... کلاهبرداری است و نباید کد رمز پیامک شده به هیچ فردی اعلام شود.
لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر در حالی اعلام شد که نام روزبه چشمی در لیست نهایی به جای میلاد سرلک یک سورپرایز بزرگ از سوی مرد پرتغالی به حساب می‌آمد.
در این لایحه شرایط تازه پرداخت برای سازنده‌هایی که بابت هزینه‌های پروانه ساختمانی به شهرداری تهران بدهکار هستند، پیشنهاد شده است. براساس این لایحه در‌صورتی‌که طرف بدهکار یعنی سازنده تمایل داشته باشد بدهی خود بابت صدور پروانه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کند، از زمان ابلاغ لایحه مصوب مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی خواهد شد.
وزیر اقتصاد گفت: حداقل بازنشسته‌ها و کارمندانی که از بانکی که حقوق می‌گیرند باید بتوانند راحت تسهیلات دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ