ما تخمین می‌زنیم که در فاصله سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ میلادی مازاد حساب جاری کشور‌های نفتی خلیج فارس ممکن است به دو سوم یک تریلیون دلار برسد. یا این وجود، در خارج از بانک‌های مرکزی این پول‌ها به کجا می‌روند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
ال‌کلاسیکو در حالی برگزار خواهد شد که بسیاری از بازیکنانی که تجربه زیادی در این بازی داشته‌اند دیگر فرصت حضور در آن را ندارند.
لیونل مسی برای آغاز عصر جدیدی از دوران حرفه‌ای خود وارد شهر میامی شد.
سرمربی جدید آبی‌ها حالا دورانی را پشت‌سر خواهد گذاشت که پیش از این نمونه‌اش را در مربیگری تجربه نکرده است.
کارشناس مسائل فقهی و فرهنگی توضیحاتی درباره پدیدارشناسی پوشش در عصر جدید ارائه کرد و گفت: پوشش زنان در عصر جدید، مختصاتی دارد که آن را از اعصار گذشته متمایز می‌سازد.
کاوشگر کنجکاوی ناسا تصویر پانورامای جدیدی را ثبت کرده است که به‌طور همز‌مان صبح و عصر مریخ را نشان می‌دهد.
به نظر می‌رسد عربستان طراحی پیشرفته و معماری رویایی را برای آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و نوآوری به کار گرفته است.
رئال مادرید با جدایی کریم بنزما به دنبال معرفی شماره 9 جدید سفیدپوشان است و در تابستان امسال شاهد اتفاقات زیادی در لیست این تیم خواهیم بود.
با ورود به عصر جدیدی از تکنولوژی، تولید خودرو سازگار با محیط زیست (Sustainability)، یکی از بزرگترین تحولات صنعت خودرو است. موتور‌های احتراق داخلی (ICE) برای دهه‌های متمادی برای خودرو‌ها به کار گرفته شده اند، اما در دنیای امروز وسایل نقلیه الکتریکی (EV) به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال راه حل‌های انرژی پاک‌تر هستند.
خبرگزاری دولت اعلام کرد که تاریخ جدید مجمع پرسپولیس و استقلال، 16 خرداد خواهد بود.
به گفته گروه متئوست، این اطلاعات به پیش‌بینی آب و هوا و مقابله با مشکلات شدید آب و هوایی مانند طوفان کمک می‌کنند. «فیل ایوانز»(Phil Evans)، مدیرکل «آژانس ماهواره بررسی آب و هوای اروپا»(EUMETSAT) گفت: این عکس قابل توجه به ما اطمینان زیادی می‌دهد تا انتظار داشته باشیم که ماهواره متئوست، عصر جدیدی را در پیش‌بینی رویدادهای جوی ناملایم آغاز کند.
بسیاری از دانشمندان بر این باورند که پیشرفت‌های سریع در هوش مصنوعی، که چت جی‌پی‌تی پیشرو آن است، عصر طلایی جدیدی را برای فناوری آغاز خواهد کرد.
سایت AFC نوشت: آغاز کار تیم ملی فوتبال ایران با دوره دوم امیر قلعه نویی مقابل روسیه و کنیا به نظر امیدوار کننده بود.
هوش مصنوعی مولد چالشی فلسفی و عملی در مقیاسی است که از آغاز عصر روشنگری به این سو تجربه نشده است.
همان‌طور که جهان به طور فزاینده‌ای به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، حوزه بازاریابی نیز در حال تحول است. با ظهور فناوری‌های جدید، کسب وکار‌ها اکنون می‌توانند داده‌های بیشتری را نسبت به قبل جمع آوری کنند و از این داده‌ها می‌توان برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی بسیار شخصی‌سازی شده استفاده کرد.
خارج شدن یک نقشه از حالت طبقه‌بندی‌شده در هلند، به شکار جعبه‌های طلا و جواهرات جامانده از جنگ جهانی دوم و نازی‌ها دامن زده ونام روستای کوچک اومِرِن- با جمعیت ۷۵۱نفری- را به‌عنوان یکی از معدود مکان‌هایی در جهان که گنج نازی‌ها می‌تواند در آن پنهان شده باشد، بر سر زبان‌ها انداخته است. این نقشه به‌عنوان بخشی از «اسناد سالانه آرشیوی» در ژانویه منتشر شد.
دوران رهبری جیانگ زِمین پنجمین رئیس‌جمهور جمهوری خلق چین را «عصر طلایی استقبال چین از جهانی‌شدن» می‌گویند. او شخصیتی عمل‌گرا بود که توانست چهره چین را تغییر دهد و جامه جدیدی بر تن کشورش کند. اما جیانگ زمین کیست که چینی‌ها توسعه خود را مدیون او هستند؟
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی جدید به غرب استان از عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش‌های مطلوبی به ویژه در غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
باستان‌شناسان در سال ۱۸۸۱ میلادی جمجمه یک انسان را در غاری واقع در یکی از دهکده‌های جمهوری چک کشف کرده بودند. آن زمان محققان اعلام کردند این جمجمه حدود ۳۱هزار سال قدمت دارد و بخشی از بقایای به جای مانده از یک مرد است، اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد محققان درباره جنسیت این انسان عصر حجر اشتباه می‌کردند.
علی قلی‌زاده، پنجمین فصل حضور در شارلروا و لیگ بلژیک را پشت سر می‌گذارد.
علی قلی‌زاده پنجمین فصل حضور در شارلروا و لیگ بلژیک را پشت سر می‌گذارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، انتقال رناتو سانچس را تایید کرد و گفت که ممکن است چند بازیکن دیگر را نیز جذب کنند.
با توجه به الزامات قانونی، یک امتیاز محسوب می‌شود و تغییر سینما از کاربری فرهنگی به کاربری تجاری صرف، دستاورد مالی قابل توجهی برای مالکان و البته ضایعه‌ای برای اهالی فرهنگ رقم می‌زند.
بر اساس آنچه سازمان سینمایی اعلام کرده، مجید اسماعیلی متولد ۱۳۵۰ و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق (ع)، تهیه کننده، کارگردان و استاد دانشگاه است که از دهه ۸۰ تاکنون در عرصه تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و انیمیشن سازی در سینما و تلویزیون فعال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ