هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه مهمی در خصوص استفاده از VAR در لیگ برتر داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: صندوق نفت بر مبانی حقوقی و نظام بیمه‌ای مستقل خود استوار است، از این‌ رو باتکیه‌ بر همین اصول به‌درستی استقلال و پایداری آن حفظ شده است.
عامل اصلی ریزش‌ها در انتخابات‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ همین سلیقه‌ای برخورد کردن با قانون است. مردم، این قبیل برخورد‌ها را اهانت به شعور خود و نادیده گرفتن حقوق و آزادی‌های مشروع می‌دانند. نام انتخاباتی که با چنین سازوکاری برگزار شود «انتخابات مهندسی شده» است. این را باید مسئولان بدانند که مردم، انتخابات مهندسی شده را قبول ندارند و آن را تضییع حقوق قانونی خود می‌دانند.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم آن مقصودی که تدوین‌گران لایحه حجاب و عفاف در نظر دارند، به نتیجه نخواهد رسید اگر قرار بر این است که یک جامعه متین، آرام و فارغ از تنش داشته باشیم، مهم این است که به مردم کاری نداشته باشیم، مردم خودشان آرام آرام اصولی که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت می‌کنند.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در اصول پایه‌‎ای سازمان پزشکی قانونی کشور، مهم‌ترین مأموریت خود را خدمت به مردم و کارآمدکردن سازمان می‌دانیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما بر اساس قانون و دستورالعمل رودخانه‌های مرزی، در هیرمند حقابه داریم و افغانستان باید به قواعد بین‌المللی و همسایگی پایبند باشد.
مرتضی نبوی گفت: ما مسئله کرامت انسانی و حفظ حرمت شهروندی و احترام به مردم و یکسان نگاه‌کردن به کل مردم ایران را باید بیشتر مورد توجه قرار دهیم و نباید در مواجهه با اقلیت‌های مذهبی که نسبت به شیعیان در اقلیت هستند، تبعیضی قائل شویم. این از شعار‌های اصلی و مهم انقلاب ما بود. در مورد اقوام دیگر و اصلاً همه شهروندان کشور - از این جهت که انسان هستند - باید از کرامت انسانی، آزادی‌های قانونی، حق انتخاب شغل و ارتقای آن برخوردار باشند.
ازدواج و زندگی مشترک هم همچون هر امر دیگری برای موفق و ثمربخش بودن به اصولی نیاز دارد که در ادامه از آن‌ها خواهیم گفت.
محمد پاریزی مشاور عالی رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در مقابله با فرار مالیاتی هیچ چیز مهمتر از تمرکز بر جریان اطلاعات نیست.
عباسعلی کدخدایی در توئیتر نوشت: مصوبه موصوف به مولدسازی مستند به اصول متعدد قانون اساسی، از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد است.
احسان اصولی از برگزاری دو مجمع فوق‌العاده برای قانونمندتر کردن فدراسیون خبر داد.
رئیس جمهور قانون اساسی را مشتمل بر اساس و اصولی دانست که هم نشان از حقوق آحاد شهروندان و هم نشان از تکالیف مسئولان و دست‌اندرکاران دارد و گفت: اینکه فرهیختگان و صاحب‌نظران، کیفیت اجرای اصول قانون اساسی را نه صرفا در محافل آکادمیک و علمی بلکه در عرصه اجتماعی مورد بررسی و نظارت قرار دهند، بسیار آموزنده و مفید خواهد بود.
رئیس‌جمهور گفت: قانون اساسی ما اصولی ثابت و غیرقابل تغییر مانند اسلامیت و جمهوریت دارد، البته سازوکارهایی برای اجرای قانون وجود دارد که حتماً قابل تغییر است.
رئیس‌جمهور گفت: قانون اساسی ما اصولی ثابت و غیرقابل تغییری مانند اسلامیت و جمهوریت دارد، البته سازوکارهایی برای اجرای قانون وجود دارد که حتماً قابل تغییر است.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، "حجاب" را مساله اصلی اعتراضات ندانست، بلکه آن را نماد این اعتراضات خواند و گفت: روزی که مسائل زنان سیاسی شد، ما به امروز مبتلا شدیم‌.
باهنر گفت: ما یکسری اصول داریم که علی الابد قابل دفاع است، اما در اصل ۱۷۷ امده است که هر ۱۰ سال یکبار می‌توان در قانون اساسی تجدید نظر کرد. چند استثنا دارد اصولی که متضمن اسلامیت و جمهوریت نظام هستند قابل تجدید نظر نیستند.
مهدی آیتی گفت: مسئولان برای کاهش تنش‌ها باید به اصول قانون اساسی برگردند. قانون اساسی صراحت دارد که مردم حق دارند تجمعات بدون حمل سلاح برگزار کنند. چرا وزارت کشور در همه این 43سال یک بار هم مجوز برگزاری یک تجمع به منتقدان نداده است؟
محمدصالح جوکار گفت: هدف اصلی از این طرح این است که اعتراضات قانونی مردم از اغتشاشات جدا شود. اگر کسی اعتراضی دارد باید بتواند در چهارچوب قانون اعتراض خود را مطرح کند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ