محمد نخودی در یک کشتی نفسگیر با پیروزی ۵-۴ مقابل حریف اوکراینی به فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن ۷۹ صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتور لهستانی در گفت‌وگو با یک رسانه اوکراینی گفت که هر جنگجوی وابسته به ارتش خصوصی «واگنر» که از مرز بلاروس عبور کند، با نیروهای لهستان و آمریکا روبه‌رو خواهد شد.
تصویر هوش مصنوعی Midjourney از یک جنگجو زن ایرانی را ببینید.
رسانه‌های انگلیسی به جود بلینگام که دیروز رسما به رئال مادرید پیوست لقبی عجیب داده‌اند که به صحبتهای او در جریان جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی این کشور برمی‌گردد.
ریکاردو ساپینتو در تمرین روز دوشنبه استقلال با جدیت نظاره‌گر عملکرد شاگردانش شد و کار خود را جلو برد.
آندرانیک تیموریان حالا در سمت جدید نیز باید مثل دوران بازی‌ کردنش باشد؛ جنگجو، دونده، پر تلاش و البته جاه‌طلب!
روزبه چشمی این فصل یکی از خوب های استقلال بوده است و رد و پای او در امتیازات حساسی که استقلال به دست آورده، کاملا پیداست.
رئیس جمهور ونزوئلا در یک مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه را جنگجوی بزرگ و پاپ واتیکان را یک معجزه‌گر توصیف کرد.
ترامپ گفت: این آخرین نبرد است. آن‌ها می‌دانند، من می‌دانم، شما هم می‌دانید؛ همه این را می‌دانند. کار تمام است؛ یا آن‌ها می‌برند و یا ما. اما اگر آن‌ها پیروز شوند، دیگر آمریکایی در کار نخواهد بود.
آسوشیتدپرس اخیرا تصاویری از چند جنگجوی کی‌یف در دونتسک را منتشر کرده که در یکی از آنها، یک نظامی با نشان داعش روی بازوی چپش دیده می‌شود. این اخبار به صورت ویژه توسط رسانه‌های روس مورد بازتاب قرار گرفته است.
رسانه ها از کشته شدن ۱۲ جنگجوی جنبش طالبان پاکستان توسط اسلام آباد با یورش به مخفیگاه آن ها خبر می دهند.
فدراسیون جهانی شطرنج مقصودلو را شطرنج‌باز جنگجو نامید.
روزبه چشمی پیش بینی می شود، در دیدار با مس کرمان در هفته هیجدهم لیگ برتر به پست اصلی اش برگردد.
سرمربی نساجی می گوید من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، روایت جالبی را از مبارزه با بیماری سرطان مطرح کرده است.
هزاران جنگجوی چچنی در یک تجمع هراس افکن روز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفتند.
فرماندهی ارتش روسیه می‌گوید حمله هوایی به استان ادلب سوریه به کشته شدن حداقل ۴۵ جنگجوی تررویستی جبهه النصره منجر شد.
سرمربی تیم سپاهان می‌گوید که این تیم در موقعیت سازی و زدن ضربه آخر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است.
مهاجم ازبکستانی پیکان انگیزه زیادی برای مسابقه با استقلال و درخشش در این دیدار خواهد داشت.
چین امروز در  حال اجرای دیپلماسی «گرگ جنگجو» است که رویکردی قاطعانه در محیط بین الملل به شمار می ‌رود اما پکن در واقع ۳ راه برای برنده شدن در یک رقابت استراتژیک با آمریکا پیش رو دارد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نتایج تستهای پزشکی کاسمیرو در منچستریونایتد و آمادگی جسمانی خارق‌العاده این ستاره برزیلی، شیاطین سرخ را شگفت‌زده کرده است.
در نتیجه درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت و جنگجویان طالبان در شهرستان عنابه استان پنجشیر، ۴۰ جنگجوی طالبان اسیر شدند، پنج تن کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
می‌توان «گرگ جنگجو» را نام دیپلماسی چینی دانست. از آنجایی که پکن به طور فزاینده‌ای خود را درگیر یک رقابت ایدئولوژیک و سیاسی با غرب می‌بیند وزارت خارجه آن کشور دیگر مانند گذشته نقش شخصیت خوب را بازی نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ