این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه حفاظت و اطلاعات باید گزارش‌های دریافتی را بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری و به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی مورد بررسی قرار دهد.
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
کاپیتان استقلال با گذشت یک هفته از اتفاقاتی فینال جام حذفی با هواداران صحبت کرد و ضمن عذرخواهی از جو موجود گلایه کرد.
بغض ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در مواجهه مجدد با هواداران نساجی ترکید.
نماینده ادوار مجلس گفت: افروغ در کانون‌های سیاسی مانند مجلس با حب و بغض عمل نمی‌کرد و وابسته به جریانی نشده و با دیدن هر انحرافی سکوت نمی کرد.
احسان علیخانی که بعد از چند سال متوالی امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را بر عهده نداشت با انتشار ویدیو و یادداشتی از اینکه اجرای این برنامه را بر عهده نداشت ابراز خشنودی کرد.
ظهور در 16 سالگی و پایان در ابتدای 30 سالگی: سرنوشت یکی از بازیکنان خاص بعد از انقلاب فوتبال ایران.
وینگر شماره ۱۰ سپاهان با یک گل و کسب یک پنالتی ۴۵ دقیقه درخشانی در نقش جهان پشت سر گذاشت.
مهدی عبدی در آستانه یکسالگی دوری خود از گلزنی، دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا در همان گوشه زمین بغضش بترکد.
گاهی اوقات هست که شما باید انتخاب کنید. من بین شرافتم و عشقم انتخاب کردم؛ عشقی که نزدیک ۷۰ سال با آن زندگی کردم...
آنسو فاتی از اینکه در فینال سوپرجام اسپانیا برابر رئال در دقایق پایانی به زمین رفت، به قدری غمگین بود که در رختکن بغضش شکست.
پیرزنی که دندان هایش در اثر پیری ریخته بود نزد پیامبر صلی الله علیه وآله آمد. وقتی پیامبر صلی الله علیه وآله او را دید فرمود: «پیرزنِ بی دندان وارد بهشت نمی‌شود.» پیرزن بسیار ناراحت شد. رسول اکرم صلی الله علیه وآله که دید او بسیار ناراحت است پرسید: «چرا گریه می‌کنی؟» با بغض پاسخ داد: «ای رسول خدا! من دندان ندارم.» پیامبرصلی الله علیه وآله نیز با خنده فرمود: «غمگین مباش! منظور من این بود که تو با این وضع وارد بهشت نمی‌شوی.»
سرمربی پرسپولیس پیش از تمرین امروز با خبری شوکه کننده باعث شد تا فضای تمرینی برای بازیکنان به شکل ناراحت‌کننده‌ای پیش برود.
کمتر کسی فکر می‌کرد دی‌ماریا که بازی‌های اخیر آرژانتین را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در دیدار فینال ستاره بی چون و چرای زمین باشد.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
جرارد پیکه پس از اتمام بازی بارسلونا و آلمریا، ابتدا در نوکمپ دور افتخار زد و سپس برای هواداران بارسا حرف زد. بغض او به یکباره شکست و شروع به گریه کرد.
جرارد پیکه امشب آخرین بازی خود در نوکمپ را برای بارسلونا انجام داد. او در دقیقه 83 و در میان تشویق 92 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه تعویض شد.
خبری از گیتار زدن هایش نبود و او ترجیح داد به سمت پرچم کرنر رفته تا در سکوت محض و در حلقه ای از شادی آرام هم تیمی هایش قرار بگیرد و در آنجا بود که مهاجم آبی ها، کنترل اشک هایش را از دست داد.
داور بازنشسته فوتبال می‌گوید فشارهایی که به محمدرضا اکبریان طی سال‌های گذشته وارد شده، دلیل اصلی مرگ ناگهانی فرزند خردسال او است.
پابلو خیرالت باور نمی کرد روزی مقابل لیونل مسی بنشیند و با او مصاحبه کند. او در پایان مصاحبه اش با مسی شروع به گریه کرد.
سرانجام نساجی در هفته پنجم بازی ها و در برابر مس کرمان به اولین برد دست یافت.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
هواداران بانوی استقلال می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک به نظاره بنشینند و همین مسئله باعث بروز احساسات برخی از آنها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ