روبرت لواندوفسکی پس از جام جهانی دچار افتی آشکار شده و شب گذشته هم نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانچسکو توتی، کاپیتان افسانه‌ای رم در گفت و گوی اخیر خود خداحافظی از این تیم را به مرگ توصیف کرد.
آپوئل نیکوزیا قبرس در دومین بازی دوستانه خود از سد حریف بلغاری گذشت.
اولین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی برگزار شد.
برخلاف ادعای موجود، دو تیم شناخته‌شده تورنمنت کافا با تیم اصلی حاضر شده‌اند.
پاکو خمس سرمربی تراکتور گفت که امروز روز تیم او نبوده است، اما باز هم تبریزی ها می‌توانستند که در دیدار امروز بازنده نباشند.
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از برتری نیمه اول که داشتیم دیگر نتوانستیم در نیمه دوم بازی کنیم؛ بنابراین بردهای به این شکل که به دست می‌آید نباید از آن خوشحال شد.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
هافبک ملی‌پوش ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه از شرایط خود و دیگر هم‌تیمی ایرانی‌اش بعد از زلزله در این کشور خبر داد.
پیکان تهران با قرعه مناسبی در جام حذفی مواجه شده و شانس خوبی برای حضور در جمع 8 تیم دارد.
تبریز- مربی تیم گل گهر سیرجان با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه مقابل تراکتور گفت: از لحاظ فنی خوب بودیم ولی ۲ گل دریافت کردیم.
ما باید چندبرابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم و نباید خیال کنیم قهرمانی‌مان قطعی است. این ذهنیت برای تیم ما خوب نیست و باید بجنگیم
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل تیم فجر سپاسی شیراز این تیم را قابل احترام دانست و گفت: بازی خوبی ارائه کرده است.
سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان معتقد است فردا مهم‌ترین دیدار تاریخ آن‌ها برابر پرسپولیس خواهد بود.
وحید امیری در بازی با نساجی هم یکی از خوب های پرسپولیس بود و شروع کننده کننده پیروزی فراموش نشدنی پرسپولیس در این بازی.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند گفت: سرمربی تیم ملی با کسی تعارف ندارد و هر کس خوب نباشد خط خواهد خورد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از پیروزی 6-1 تیمش مقابل آژاکس به شاگردانش هشدار داد که نباید تمرکزشان را از دست بدهند.
ژاوی هرناندز معتقد است که پیروزی امشب برابر مایورکا نتیجه یک تلاش تیمی بود و نباید این برد را فقط به پای روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن نوشت.
رویه‌ای که تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش گرفته بود، راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. شاید نبودن مهره‌های تأثیرگذار در این تیم یا نداشتن تجربه کافی برای بازی‌کردن در رقابت‌های بزرگ تأثیرگذار باشد، ولی همان‌طور‌که در بالا عنوان شد، والیبال ایران چند صباحی است که نوسان‌های آزاردهنده‌ای دارد؛ گاهی بسیار خوب و بعضا هم بسیار ناامیدکننده ظاهر می‌شوند. در چنین فضایی است که شاید بد نباشد این رشته ورزشی هم رفته‌رفته دگرگون شده و تفکرات مدیریتی جدیدی به خود بگیرد. موضوعی که البته با توجه به اصرار‌های مکرر برای بقا در صندلی مسئولیت، بعید است به این سادگی‌ها امکان‌پذیر باشد.
میلان فصل جدید سری آ را با پیروزی پرگل 4-2 مقابل اودینزه آغاز کرد و سرمربی این تیم گفت با وجود اشتباه‌های تیمش از عملکرد روسونری راضی است.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ