ابتدا بادکنک‌ها را به اندازه یک پرتغال باد کنید و سپس با یک تکه چسب کاغذی به دیوار بچسبانیم. نوزاد را روبروی بادکنک‌ها قرار دهیم تا آن‌ها از دیوار جدا کند. این بازی همزمان کودک را به حرکت و تحریک حس بینایی و لامسه فرا می‌خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام با دبل در بازی امشب از رکورد آغازین کریستیانو رونالدو در رئال مادرید سبقت گرفت.
تراکتور طی روزهای آینده در دو بازی دوستانه به مصاف پیکان تهران و مس سونگون می‌رود.
باوجود شروع اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان هنوز شرایط برای سفر دو لژیونر و یک مربی تیم ملی به ایران و حضور در این اردو فراهم نشده است.
آکا والی با بازیکنان ایرانی راهی فینال لیگ برتر فنلاند شد.
در سال‌های اخیر، سعودی‌‌‌ها همچنین نشان داده‌‌‌اند که دیگر به‌‌‌طور انحصاری به چتر امنیتی آمریکا وابسته نیستند و مشتاقند با چین و روسیه وارد ترتیبات دفاعی شوند. پیشنهاد شد که این کشورها بتوانند از روابط خود با ایران برای محافظت از این پادشاهی استفاده کنند. علاوه بر این، سعودی‌‌‌ها با میانجی‌گری عراق، کانال‌‌‌های دیپلماتیک را با ایرانی‌‌‌ها دنبال کردند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید انتظار نتیجه‌ای خوب مقابل نفت مسجدسلیمان دارند.
رضا انجم شعاع گفت: سهم بودجه محیط زیست از کل بودجه عمومی در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ دو دهم درصد است. درواقع میزان بودجه پیشنهادی محیط زیست با رشد خیلی جزئی همراه بوده است و باز هم توجه کافی به بودجه محیط زیست نشده است و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.
مرد شماره یک شطرنج جهان با قبول شکست مقابل شطرنج‌باز ۱۸ ساله پس از ۸ سال در دو بازی متوالی شکست خورد.
با وجود ارزان بودن انرژی خوراک و سوخت، پتروشیمی‌ها هیچگاه به سراغ صنایع پایین دستی نرفتند تا بتوانتد از مزیت استفاده کنند. متاسفانه رانت ارزان خوراک در بلندمدت صرفه اقتصادی این صنعت را نیز از بین خواهد برد. با توجه به آنکه چین تنها بازار ما در صنعت متانول است؛ بنابراین چین ما را به سمتی برد که قیمت‌ها را کاهش دهیم.
رشد و پیشرفت اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، سریع و قابل توجه است و او که تنها 15 سال دارد، اخیرا در دو بازی دوستانه برای پی اس جی هم به میدان رفت.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
بعد از پایان بازی ایران دربرابر ولز دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در اتاق دوپینگ حاضر شدند تا تست بدهند.
جرارد مارتینو، مربی آرژانتینی مکزیک، شایعه اختلافاتش با لیونل مسی را رد کرد و ضمن تمجید از او گفت که مهارش غیرممکن است.
برد بزرگ ژاپن برابر آلمان و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین انگیزه بزرگی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داده است.
تحلیلگر ارشد بانک آمریکایی گفت: سهام های ایالات متحده و بازارهای وال استریت تا یک یا دو ماه دیگر به رشد خود ادامه خواهند داد، اما در سال آینده ۲۰۲۳ به روند کاهشی خود باز خواهند گشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با ملوان همیشه خوب بوده است و خاطرات خوبی از این تقابل در ذهن فوتبالی ها وجود دارد.
اینتر در یک بازی برتر و در خانه موفق شد با دو گل لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا از سد سالرنیتانا بگذرد و به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
سرمربی تیم والیبال پیکان از احتمال جذب دو بازیکن خارجی توسط این تیم خبر داد.
طبق برنامه ریزی سازمان لیگ تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان در یک روز و یک ساعت برابر حریفان خود قرار می‌گیرند و همین امر مشکلاتی را به وجود آورده است.
تیم ملی نوجوانان ایران که برای انجام سه بازی دوستانه راهی ژاپن شده است در اولین بازی دوستانه در برابر تیم ملی نوجوانان این کشور با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به تورنمنت تایلند، دو دیدار دوستانه در تهران برگزار می‌کند.
مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم در فصل بیست و دوم شگفتی‌ساز مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ