سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید انتظار نتیجه‌ای خوب مقابل نفت مسجدسلیمان دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد دیدارهای تدارکاتی این تیم برابر روسیه و غیبت حامد حدادی در دیدار دوم توضبح داد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
مصطفی صداقت می‌گوید دو تیم هوادار و نساجی از نظر جدولی حساسیت بالایی ندارد اما پیشبینی می‌کند بازی سخت و درگیرانه باشد.
مربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به برتری برسیم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
در دوئل میان گلرهای اصلی تیم ملی، چهار مرتبه دروازه حسینی و بیرانوند باز شد.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
تیم ملی فوتبال قطر باید به سرعت خود را آماده دو بازی باقی‌مانده از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی کند.
تیم ملی فوتبال ایران پس فردا در اولین بازی گروهی مصاف با انگلیس را تجربه خواهد کرد. سخت ترین بازی در گروه B.
در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر زنان دو تیم سریک و پیکان به مصاف هم خواهند رفت.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
تبریز- باشگاه تراکتور اعلام کرد: تیم فوتبال این باشگاه قبل از مصاف با پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم پس از بازی با ذوب آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای مسابقه با فولاد آماده است.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...
تیم ملی جوانان در سومین بازی خود در تورنمنت کافا در برابر تیم قرقیزستان به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت. یعنی همان نتیجه ای که در بازی نخست در برابر ازبکستان رقم خورد.
تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.
تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است.
اگر بخواهیم با همین شکل و نفرات به مسابقاتی برویم که تیم‌های بزرگسال و قدرتمند آفریقایی می‌آیند، دو تیم کامل و آماده می‌خواهیم. هر دو روز یک بار بازی است و شرایط سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ