بانک مرکزی در بخشنامه ای و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره (۳) ماده (۲) را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در بخشنامه ای ضوابط واردات ماشین‌آلات معدنی را ابلاغ کرد که طبق آن واردات ماشین‌آلات مشابه ساخت داخل به‌شرط خرید دستگاه‌های رده معدنی از سازندگان داخلی مجاز است.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.
در یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، ضوابط تسهیلات اشتغال صندوق از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور با هدف حمایت از اشتغال دانش‌بنیان تصویب شد.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش‌آموز و طلاب برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین حسینی را تشریح کرد.
سرپرست مرکز توسعه،‌ هماهنگی و ارزیابی تحقیقات با تاکید بر اینکه ماموریت گرایی یکی از رویکردهای تحقیقات پاسخگو و نیازپایه است به تشریح ضوابط اجرایی ماده ۵۶ قانون مقررات مالی دولت پرداخت.
سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.
ضوابط و شرایط پرداخت «وام ازدواج» به فرزندان بازنشستگان کشوری به صورت کامل منتشر شد.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» خبر داد.
اتاق اصناف در اطلاعیه‌ای به اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه تاکید کرده که نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» در واحدهای صنفی مرتبط الزامی است.
به استناد ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی مدارس و تبصره ذیل، آن ملاک محاسبه سن دانش‌آموز برای ثبت‌نام، روز اول مهرماه خواهد بود.
رئیس‌جمهور ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات را ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات را ابلاغ کرد.
گمرک ایران در بخشنامه‌ای موضوع ضوابط اجرایی ورود و صدور فلزات گرانبها موضوع ماده ۱۰ آئین نامه ورود و صدور فلزات گرانبها مصوب شورای پول و اعتبار را ابلاغ کرد.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ضوابط و قوانین رانندگی بانوان در دوران بارداری توضیحاتی داد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دلیل تسریع در صدور پروانه ساخت ضوابط ایمنی ساختمان‌ها نادیده گرفته شده است.
عضو سندیکای شرکت های تولید کننده برق با تأکید بر اینکه وزارت نیرو وظیفه دارد ضوابط تعیین نرخ سقف بازار برق را اعلام کند، گفت: در حال حاضر نرخ هایی با منطق غیرمشخص و شرایط مبهم اعلام می‌شود.
بانک مرکزی ضوابط پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.
سخنگوی بانک مرکزی از تصویب ضوابط ناظر بر حساب‌های تجاری و خدمات مرتبط با آن خبر داد و گفت: این موضوع گام جدید بانک مرکزی در راستای شفافیت مالی است.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از تصویب ضوابط ناظر بر تاسیس و فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه در جلسه شب گذشته شورای پول و اعتبار خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای خواستار رعایت ضوابط حجاب و عفاف شدند.
بانک مرکزی «ضوابط اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ