کمیسیون ملی یونسکو درباره فعالیت مزارع پرورش میگو به سازمان امور اراضی کشور هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ شیراز در کمیسیون متبوعش خبر داد.
مشاور هنری سابق کمسیون ملی یونسکو با اظهار تاسف از عبور جاده در کنار کوشک تاریخی عزت آباد ابرکوه گفت: پیش از هر مسئولیتی که به عهده نهادها گذاشته شود، مردم باید از میراث شهر حفاظت کنند.
احتمال بهبود روابط با مصر پس از عربستان، به عنوان دومین کشور عربی که ایران در سال‌های گذشته با آن تنش داشته، این گمانه‌ را تقویت کرده است که اراده‌ی نظام سیاسی بر این شده که بدون مذاکره مستقیم با خود غرب به رهبری امریکا و تنها با تنش‌زدایی منطقه‌ای، از شدت فشار تحریم‌های بین‌المللی بکاهد.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه سراوان و مرزهای مشترک با پاکستان اعزام خواهد شد.
انجمن دوستداران قانونمدار میراث فرهنگی از امروز با ۹ عضو رسمی فعالیت خود را طی نشستی در کمیسیون ملی یونسکو آغاز کرد.
نخستین دوره آموزشی زنان و حکمرانی به همت کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران برگزار می‌شود.
حیدری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال آن است که بیشترین امتیاز را از برجام بگیرد و برجام به نتیجه برسد، اما به ضرر ما باشد، گفت: آن‌ها باید بدانند که موضع و استراتژی ایران در برجام ثابت است و به نتیجه رسیدن برجام و رفع کامل تحریم‌های ایران برای ما حائز اهمیت است. با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشور‌های اروپایی به ما رسیده است، احتمالاً به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
رئیس مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ماجرای تلخ کشته شدن دو تن از اهالی روستای دانیال سلمان شهر را پیگیری کند. البته رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون پیگیر علت مسمومیت دانش‌آموزان است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
مبلغ ۲۰ هزار یورو (حدود یک میلیارد تومان) به همراه یک گواهی از طرف کمیسیون ملی یونسکو به هر یک از برندگان کنگره زنان تاثیرگذار اعطا شد. برندگان این کنگره هفت نفر بودند.
نشست هماهنگی جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری وزارت علوم در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار و بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان تاکید شد.
دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اشاره به شتاب پیشرفت زنان در ایران پس از انقلاب گفت: ایجاد سامانه‌ای برای ارائه نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی ضرورت دارد.
عموئی گفت که نگاه مجلس به موضوع بررسی مذاکرات هسته‌ای مبنی بر انتفاع اقتصادی مردم و رفع موانع تجارت خارجی است. مذاکرات باید منجر به رفع تحریم‌ها شود به نحوی که انتفاع اقتصادی و فواید تجارت خارجی برای تجار کشور و اهالی اقتصاد فراهم شده و منفعت آن به مردم برسد.
ابوالفضل عمویی گفت: در نشست امروز کمیسیون، ۱۱ سوال نمایندگان بررسی شد و ۴ سوال از جانب نمایندگان طرح کننده سوال، قانع کننده تشخیص داده نشد.
هفته گرامی‌داشت هنر افغانستان، شنبه 22 آذرماه(قوس) به صورت مجازی افتتاح می‌شود و تا 28 آذرماه(قوس) ادامه دارد. عبدالغفور لیول سفیر افغانستان، حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و محمد عثمان بابری رییس دانشگاه کابل، مهمانان برنامه افتتاحیه این هفته خواهند بود.
احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با صدور حکمی از سوی حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو به عضویت دومین دوره دوسالانه کمیته ملی «ورزش و تربیت بدنی» وابسته به کمیسیون ملی یونسکو درآمد.
پیوستن مدیری خوش‌ذوق، کاردان و خوشنام به کمیسیون ملی یونسکو، بی‌گمان رشد و بالندگی این نهاد کهن‌سال و موثر را به ارمغان خواهد آورد. از خداوند متعال موفقیت‌های روزافزون‌تان را در انجام این مسئولیت مهم خواستارم
آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشتند: سازمانهاي بین المللي مي توانند و بايد یك ظرفيت برای نظام باشند به شرط آنكه نمايندگان ما چنين باور و اعتقادي داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ