نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و تحریک برخی از کشورها از مؤلفه‌های تهدیدساز است که باید اقدامات جدی برای برخورد با آن اتخاذ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره های ملی پوش بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات از امروز در تمرینات حضور خواهند یافت.
برای زمانی که مهمان عزیزی دارید یا دلتان یک نوشیدنی سرد و دلچسب می‌خواهد انواع نوشیدنی‌های سرد، موکتل و کوکتل‌های میوه‌ای می‌توانند انتخاب خوبی باشند. نوشیدنی‌های میوه‌ای تابستانی آسان و سالم که می‌توانید در منزل تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها همچون حضور در یک کافه دنج لذت ببرید.
آکادمی خداداد عزیزی که مدتی است در مشهد راه‌اندازی شده و در رده‌های مختلف کشوری و استانی تیم‌داری کرده، حالا پا به عرصه جدیدی از تیم‌داری خواهد گذاشت و در لیگ دسته اول فوتبال مشهد تیم‌داری خواهد کرد، تیمی که «آرمین رهبر» و «احسان عسکری» از مدیران آکادمی خداداد و مربی و بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی‌اش حضور دارند.
مراسم تقدیر از بانوان ملی‌پوش خراسانی با حضور خداداد عزیزی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران، برگزار شد.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.
خانواده محیط‌بان کرمانشاهی در مراسمی با حضور مسئولین استان کرمانشاه از خون عزیز خود گذشتند و بدین ترتیب قاتل محیط‌بان کرمانشاهی بخشیده شد.
ستاره آبی‌ها کسی بود که شاید هیچکس تصور آن را نداشت اما میرزایی با حضور ناگهانی در ترکیب ورق را به سود آبی‌ها برگرداند.
خاتمی نوشت: مردم ناراضی و به‌خصوص جوانان عزیز که در این برهه از زمان حضور اعتراض‌آمیز خود را بیش از پیش نشان داده‌اند، بزرگترین قربانی این فضای دو قطبی هستند، قطبی که اصلا آن‌ها را نمی‌بیند و اگر ببیند آن‌ها را آشوبگر و اختشاشگر می‌داند و قطب دیگر که می‌کوشد از این ناخشنودی و اعتراض برای به زیرکشیدن رقیب (قطب دیگر) سوء استفاده و بهره‌گیری ابزاری کند.
مراسم تدفین میروسلاو بلاژویچ، سرمربی فقید تیم ملی ایران، امروز برگزار شد.
رییس جمهور گفت: ۲۲ بهمن تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران است و روز تحقق روشنگری‌های امام راحل است. این روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران عزیز است. امروز جلوه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.
خاتمی همچنین به مراسم جشن فرشته‌ها با حضور مقام معظم رهبری که «دنیایی از عاطفه بود» اشاره کرد و افزود: در این مراسم دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند به آقا اقتدا کردند و آقا آن‌ها را «دختران و نوگلان عزیز من» و «بچه‌های عزیزم» خطاب کردند که این کلمات دنیایی از عاطفه بود که به پدران و مادران و مربیان درس می‌دهد تا با فرزندان خود چنین تعامل کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به درخشش زنان بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ ایران عزیز، خاطرنشان کردند: امروز زنان برجسته و مسئولیت‌پذیر ما در بخشهای علمی، عملی و جهادی که مایه افتخار کشور هستند، زیاد و بیش از گذشته هستند. شما نیز سعی کنید با درس و کتاب خواندن و کار و فکر کردن، در آینده جزو زنان بزرگ کشور عزیزتان شوید.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: حضور پرشور و معنادار عاشقان راه و مکتب سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت آن عزیز نشان داد مردم ما در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کنند.
علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است.
اردیبهشت سال ۹۹ بود که اسماعیلی سخنگوی وقت قوه قضائیه خبر از حبس تعزیزی دو نماینده زنجان در مجلس (فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان استان زنجان در مجلس دهم) به‌جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو‌ها آن هم به‌مدت ۶۱ ماه داد. در همین راستا اوایل خرداد همان سال بود که رسانه‌ها، خبر دستگیری این دو نماینده مجلس را منتشر و اعلام کردند این دو نماینده مجلس برای گذراندن محکومیت خود روانه زندان شدند.
علی دایی قبل از حضور در پرسپولیس و بایرن مونیخ، از تیم بانک تجارت خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.
علی دایی قبل از حضور در پرسپولیس و بایرن مونیخ، از بانک تجارت خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.
مراسم آئین شکرگزاری ارتقای سامانه بومی پدافند هوایی باور ۳۷۳ با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء برگزار شد.
رئیسی با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موضوع فوت این دختر عزیز را همانطور که به پدر این دختر خانم قول داده ام با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
مدافع جپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از کلیه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهر‌های عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهر‌های بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
«هواداران عزیز ایرانی؛ از پیام و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. به خاطر مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه حضور در لیگ ایران نگرفته‌ام. در چند روز آینده تصمیمم را می‌گیرم.»
محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ