اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
برخورد کشور‌های غربی با سازمان مجاهدین خلق نشان‌دهنده بهره‌برداری سیاسی آن‌ها از این سازمان در راستای اهداف خود است. درحالی‌که کارنامه اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین کاملاً روشن و بارز است، اما آمریکا و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در رفتار‌های متضاد با نادیده گرفتن اقدامات تروریستی و فرقه‌ای این سازمان به بهره‌برداری از آن روی آورده است. این رفتار فصلی و بدون ثبات فاقد ویژگی‌های یک رفتار حقوقی و مشخصاً حقوق بشری است و به درستی مایه نگرانی ایران است.
رشید مظاهری روز پراتفاقی را در آزادی سپری کرد؛ او با وجود جو سنگین ورزشگاه علیه خودش اما رفتاری منطقی نشان داد.
این محقق توضیح داد که «شما نمی‌توانید از سگ بپرسید که مشکلات، افکار و اضطراب‌هایش چیست، اما شناخته شده است که آن‌ها زندگی عاطفی غنی‌ای دارند و از اختلالاتی رنج می‌برند که خود را در رفتارشان نشان می‌دهد.»
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه فرانسه از رفتار دوگانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر اجتناب کند،گفت: توسل به خشونت علیه اعتراضات نشانگر عدم التزام دولت فرانسه است.
معاون مرکز ملی فضای مجازی با تشریح اقدامات این مرکز درباره ساماندهی پیام رسانها گفت: ما خواهان تعامل با پلتفرم‌های خارجی هستیم اما حرفمان این است که با ما رفتار دوگانه نداشته باشند.
خاویر آگیره معتقد است بازیکنان تیمش باید در زمین بهتر رفتار می‌کردند و به نوعی از وینیسیوس حمایت کرد.
افرادی که منفعل – پرخاشگر هستند به جای اینکه مستقیما پرخاشگر باشند، به طور غیرمستقیم پرخاشگری می‌کنند. به عنوان مثال، رفتار پرخاشگری منفعل می‌تواند به شکل مقاومت در برابر درخواست‌های شخص دیگر از طریق به تعویق انداختن، کج خلقی، یا رفتار سرسختانه ظاهر شود.
کشور‌های هدف امریکا از نگاه گاوچران‌های امریکایی یا باید چپاول کشور و نقض حاکمیت آن را با آغوش باز بپذیرند یا باید ویرانی و نابودی و کشتار و تحریم و سازمان‌های تروریستی امریکاساخت، را تحمل کنند. قبلاً نیز تشریح شده که مدل مهار و براندازی، فشار و مجبورسازی در ایران، عراق، سوریه و لبنان که فاز جدید آن از سال ۹۸ آغاز شد، ارکان یکسانی دارند و طمع‌ورزی و زورگویی امریکا، انتها و پایانی ندارد.
رفتار یک نفر در میکسدزون ورزشگاه باعث خشم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شد.
جرمین جناس، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، به انتقاد از علیرضا بیرانوند و اصرار او به ماندن در زمین پرداخته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص رفتار متناقض مدعیان حقوق بشر و سکوت سازمان‌های بین‌المللی، گفت: یکی از اهداف جنگ رسانه‌ای و فشار سیاسی علیه ⁧ایران⁩، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار کلیپی مبنی ضرب و شتم احدی از سوی مأموران انتظامی اطلاعیه ای را صادر کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اینکه آمریکایی‌ها میگویند مذاکرات متوقف شده است چرا پس از طریق واسطه‌ها پیام میدهد.
دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: نتیجه این بی‌تدبیری‌ها این میشود که رهبری به عنوان نهاد ناظر و شمایل وحدت جامعه وقتی مجبور باشند از جایگاه خود هزینه کنند، همه کشور ضرر میکند. به راستی چرا ارگان‌ها و نهادها و سازمان‌ها این چنین کم عمق و هزینه‌ســاز در عرصه سیاسی و اجتماعی رفتار میکنند؟ مجلس و دولت و ائمه جمعه و صاحبان تریبون و ساکنان نهادهای‌قدرت باید جوابگوی این وضع باشند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و جدید چلسی، با دلخوری کامل از منچسترسیتی جدا شده است.
این چهره‌ها غالباً حتی تجربه مدیریت گروه را در شبکه‌های تلویزیونی ندارند و از این نظر، شاید تسلط کافی با رفتار و فرهنگ سازمانی نداشته باشند. البته این یک تیغ دو دم است، چون بخشی از وضعیت کنونی صداوسیما متاثر از رفتار‌های سازمانی است و شاید مدیرانی که با این فرهنگ سازمانی بیگانه باشند، بتواند اوضاع را تغییر دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ