معاون مرکز ملی فضای مجازی با تشریح اقدامات این مرکز درباره ساماندهی پیام رسانها گفت: ما خواهان تعامل با پلتفرم‌های خارجی هستیم اما حرفمان این است که با ما رفتار دوگانه نداشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
باشگاه سپاهان به دلیل اظهارات زنونی درباره رضا اسدی از تراکتور شکایت کرد.
شکایت فوری سپاهان از مالک تراکتور
بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده اپ در انگلیس به دلیل کمیسیون اپ استور اپل از این شرکت شکایت کرده اند و به نظر می رسد غرامتی ۷۸۵ میلیون پوندی (یک میلیارد دلاری) در انتظار این شرکت باشد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت کرد.
رئیس کمیته انضباطی می‌گوید در صورتی که سایپا پیش از پایان فصل شکایت خود را انجام می‌داد، نتیجه بازیهای شمس آذر تغییر می‌کرد.
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید پرونده شکایت از شمس آذر را به محاکم بین‌المللی خواهد برد.
۴ کشور اوکراین، کانادا، سوئد و انگلیس شکایت ضدایرانی خود را به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی در دیوان دادگستری بین‌المللی مطرح کردند.
دادگاه بین‌المللی دادگستری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کانادا، بریتانیا، سوئد و اوکراین ایران را به این دادگاه کشانده‌اند تا به خانواده‌های مسافران هواپیمای مسافربری که در سال ۲۰۲۰ در ایران سقوط کرد، خسارت بپردازد.
در ادامه مواضع ضدایرانی کی‌یف، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین از شکایت این کشور به‌همراه کانادا، سوئد و انگلیس علیه تهران در دیوان دادگستری بین‌المللی به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد.
معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری اعلام کرد که دولت جمهوری اسلامی ایران به علت نقض مصونیت بین‌المللی دولت ایران دعوایی علیه دولت کانادا را نزد دیوان بین‌المللی دادگستری به عنوان رکن اصلی قضایی سازمان ملل متحد اقامه کرده است.
جمهوری اسلامی ایران دادخواست خود علیه دولت کانادا را به دلیل نقض مصونیت دولت و اموال ایران در دیوان بین‌المللی دادگستری به عنوان رکن اصلی قضائی سازمان ملل متحد ثبت کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز تهدید کرد که از روسیه در ارتباط با حادثه انفجار در نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» به دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه شکایت می‌کند.
دیوان بین المللی دادگستری در خصوص شکایت ارمنستان در ارتباط با انسداد گذرگاه لاچین؛ علیه جمهوری آذربایجان به لزوم بازگشایی آن دستور داد.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که از حادثه رخ داده در سفارت این کشور در تهران به مجامع بین‌المللی شکایت کرده است.
چین می‌گوید در سازمان تجارت جهانی از آمریکا شکایت کرده است تا جلوی تحریم‌های صنعت تراشه را بگیرد. وزارت بازرگانی این کشور، آمریکا را تهدیدی برای اقتصاد بین‌المللی قلمداد می‌کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین‌المللی به‌زودی شکایت‌های حقوقی‌مان را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.
ایران شکایت حقوقی خود در دادگاه عالی سازمان ملل به منظور آزادسازی میلیارد‌ها دلار از دارایی‌های این کشور که توسط ایالات متحده مسدود شده است را امروز -دوشنبه- از سر خواهد گرفت.
امیر ساعد وکیل کارشناس حقوق بین‌الملل در گفت‌وگو با ورزش سه درباره شکایت هیئت رئیسه سابق فدراسیون فوتبال از ترامپ توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ