تیم فوتبال پرسپولیس حالا دست بالاتر را برای کسب قهرمانی لیگ برتر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قوانین جدید نقل و انتقالاتی و وضعیت مالی باشگاه ها باعث ورود فوتبالیست های عراقی به لیگ برتر ایران شده است.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
هفته دوم لیگ ملتهای والیبال هفته ای سرنوشت ساز برای تیم ملی خواهد بود
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
آخرین هفته مسابقات لیگ دسته دوم با صعود داماش و کیان سام بابل به پلی آف خاتمه یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در کورس فشرده قهرمانی لیگ برتر چیزی جز سه امتیاز در کرمان را نمی‌خواهد.
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند. لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند.
تیمی که در مرحله مقدماتی با مرد کروات از جهنم گریخت و با چند پیروزی سرنوشت ساز مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کرد، در آستانه شروع این مسابقات تقدیم مرد ناکام نیمکت تیم ملی ایران شد.
پیروزی 3-1 منچستریونایتد بر فولام به مدد یک اتفاق جنجالی در دقیقه 75 مسابقه به دست آمد که یک پنالتی در اختیار یونایتدها قرار داد و فولام را 9 نفره کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان این شرکت در پنجشنبه و جمعه آخر سال برای زیارت اهل قبور خبر داد.
سخنگوی سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تمهیدات این سازمان برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال گفت: این سازمان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال ۲۴ ساعته خواهد بود.
شاگردان سرجیو کونسیسائو موفق شدند با ارائه یک بازی هوشمندانه اسپورتینگ را در لیسبون با دو گل شکست دهند.
پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی فولاد هرگز شکست نخورده است.
یکی از پرتکرارترین و البته زیباترین بازی‌های تاریخ جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند برگزار خواهد شد.
قطعا اگر نسل امروز نیز بودند همان راهی را می‌رفتند که نسل انقلاب رفت. ما جهنم را در آرزوی بهشت برهم زدیم. این را هم می‌دانستیم که بهشت، ساختنی است نه یافتنی. جامعه بهشتی هم ساختنی است.
ایراد اساسی به آقایان نواصول‌گرا همین است که خود را کلیددار بهشت و جهنم می‌دانند و هر کسی را از موضع پیامبری توصیه به تقوا و ترس از آخرت می‌کنند، ولی هیچ نگاهی به رفتار و کردار خودشان نمی‌کنند که چگونه خشم و کینه جوانان و مردم را برانگیخته‌اند.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
امام خمینی (س) فرمودند: من خوف این را دارم که آنها (مردم) برای خاطر ما و شنیدن حرف ما به بهشت بروند و ما برای خاطر اینکه خودمان مهذب نبودیم به جهنم.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه مدیرعامل بهشت زهرا و رئیس شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه را منصوب کرد.
زامبیا یکی از بالاترین نرخ‌های نابرابری در جهان را دارد. تخمین زده می‌شود که ۵۸ درصد از ۱۸ میلیون زامبیایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این رقم در کشور‌های جنوب صحرای آفریقا ۴۱ درصد است.
حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو. من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش جهنم پناه داده و وارد بهشت کنید.» امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب کرد تا ثروتمند و فقیر یکسان باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ