نشست تخصصی حوزه جمعیت و خانواده در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اجتماعی "تردز" شرکت متا پلتفرم که به "قاتل توییتر" شهرت پیدا کرده، با کاهش تعداد کاربران روزانه فعال و زمان سپری شدن در این اپلیکیشن، از زمان راه اندازی شدن در آخر هفته گذشته، روبرو شده است.
کمیته ملی شبکه تحقیقات سرطان در کشور به منظور هدفمند ساختن مراکز تحقیقاتی و یکپارچه سازی مطالعات حوزه سرطان فعالیت خود را در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آغاز کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعلام کرد: بیست و ششمین شبکه تحقیقاتی کشور به مسئله بررسی انواع مسمومیت‌ها در کشور اختصاص می‌یاید.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
مالزی قصد دارد از سال آینده دومین شبکه نسل پنجم خود را با هدف از بین بردن انحصار مخابراتی راه اندازی کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از تجهیز، نصب و راه اندازی سایت های ثابت و سیار محدوده حرم رضوی برای بهره مندی کامل مهمانان امام رئوف از فناوری های نوین ارتباطی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از راه‌اندازی شبکه مجازی مسافر یار ویژه اطلاع‌رسانی به گردشگران نوروزی در پهنه استان اصفهان خبرداد.
دبیر شبکه فن بازار ملی ایران از راه اندازی فن بازار تخصصی حوزه معدن تا پایان سال خبر داد.
بر اساس اعلام جهاددانشگاهی، قرار است شبکه ملی سرطان پستان توسط این نهاد راه اندازی شود که در این راستا، مجلس شورای اسلامی همکاری خواهد کرد.
وزیر ارتباطات از راه اندازی ۴۰۰ سایت نسل پنجم تلفن همراه در دهه فجر امسال خبر داد و از رسیدن میزان پیشرفت احداث شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد خبر داد.
مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را احیا کرد. اما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده علاقه ای به بازگشت به توئیتر ندارد و شبکه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کرده است.
مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را احیا کرد. اما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده علاقه ای به بازگشت به توئیتر ندارد و شبکه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کرده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا قبل از راه اندازی شبکه شاد در جایی که دانش آموزان حضور داشتند، ما حاضر نبودیم و با راه اندازی شاد روزانه فقط ۲ میلیون سوال پاسخ داده می‌شود.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز راه اندازی شبکه نقل و انتقالات درهم در عمان خبر داد و گفت:به صادرکنندگان ایرانی در امارات نیز درهم داده می شود.
معاون اول رییس جمهور گفت: ضروری است نظام آموزشی با نیازها و تقاضاهای اشتغال مطابقت یابد و مهارت آموزی در راس نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.
چندین کشور اروپایی استراتژی‌هایی را برای هیدروژن ایجاد کرده‌اند که امیدوار کننده‌ترین جایگزین برای سوخت‌های فسیلی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی است. آلمان در حال راه اندازی شرکت شبکه واسطه هیدروژن به اختصار (hint. co) است که یک مرکز تجارت جهانی برای محصولات هیدروژن و مشتق شده از هیدروژن است.
به موجب تلاش‌های صورت گرفته و اخذ تاییدیه از اداره استاندارد استان تهران، برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت بزودی راه اندازی خواهند شد.
سردار سلامی گفت: ما ۲ هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است. اگر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود مقدار زیادی از تأثیرات دشمن کاسته خواهد شد.
شاتل موبایل به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه شاتل، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است.
در نخستین رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی تفاهم نامه راه اندازی شبکه شتابدهی فناوری نوین کشاوری منعقد شد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.
پس از راه اندازی شبکه اینترنشنال توسط عربستان سعودی، بخشی از منابع انسانی منوتو با دستمزد بیشتر به اینترنشنال کوچ کردند؛ اتفاقی که به شکل خفیف‌تر برای بی بی سی فارسی و رادیو فردا نیز رخ داد. منوتو پس از این اتفاق راهبرد رقابتی‌اش را برای محتوا‌های نمادین که انعکاس بیشتری داشته باشد، گذاشته است.
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ