سیلیمارین دارای خاصیت سم زدایی در کبد است به این صورت که از ایجاد مسمومیت در کبد جلوگیری نموده و آن را تحریک به تولید سلول های جدید می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
نام این گیاه که علاوه بر ویتامین C دارای آهن و کلسیم هم هست «جعفری» است.
سردار بنی‌اسدی‌فر حمل و استفاده از انواع دارو‌های آرام‌بخش و خواب‌آور و حاوی کدئین در کشور عربستان را ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت کشف این قبیل دارو‌ها در کشور عربستان نسبت به آن مجازات اعمال خواهد شد لذا شایسته است افرادی که دارای بیماری خاص و مجبور به استفاده از دارو هستند مراتب را با کارشناسان سازمان حج و زیارت مطرح کنند.
ابزار مناسب برای برش بامبو را انتخاب و استریل کنید. بهتر است با توجه به ضخامت بامبو ابزار خود را انتخاب کنید. اگر بامبو نازک است، شاید استفاده از یک چاقوی تیز کفایت کند. اگر بامبو تنه محکم‌تری دارد، ممکن است مجبور شوید از اره دستی استفاده کنید. درکل از هر وسیله‌ای که استفاده می‌کنید، ابتدا آن را با مواد ضدعفونی کننده خانگی مانند سفید کننده رقیق شده یا الکل استریل کنید.
۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان کوهسرخ رویشگاه آنغوزه است، اما طی ۲ تا ۳ سال اخیر برداشت‌های بی‌رویه و از سویی خشکسالی موجب کاهش پوشش و تراکم این گیاه دارویی شده است.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
بابونه، گیاهی دارویی است که باعث تسکین اعصاب و آرامش می‌شود؛ این گیاه سیستم عصبی را آرام می‌سازد و استرس و اضطراب را از بین می‌برد. بابونه ضد اسپاسم است که سبب شل شدن اسپاسم‌های عضلانی نیز می‌شود.
بعضی‌ها شکلات یا نان نمی‌خورند اما من می‌توانم همه چیز بخورم و حتی گاهی اوقات نوشابه می‌خورم و به خودم نه نمی‌گویم، اما می‌دانم چه‌طور آن را کنترل کنم. البته هر روز این کار را نمی‌کنم اما امروز نوشابه می‌خورم
دکتر توکلی عنوان کرد: افزودن بهارنارنج در چای موجب کمک به هضم غذا گشته و ناراحتی‌های معده را کاهش می‌دهد. همچنین بهارنارنج دارای آنتی اکسیدان‌های بسیاری است که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و در نتیجه موجب کاهش خطر ابتلا فرد به بیماری‌های جدی و مزمن می‌شود.
مدیرکل مخاطرات طبیعی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی کشور با اشاره به اعلام نظرات بی‌اساس برخی کارشناسان گفت: گاهی کارشناسان با مجموع آمار سالانه فرونشست اعلام می‌کنند که به‌طور مثال فرونشست در تهران از ۱۰ سال گذشته به عدد ۳ متر رسیده است، اما این در صورتی است که فرونشست فقط در یک نقطه اتفاق نمی‌افتد و این آمار ارائه شده در سطح وسیعی برآورد می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲ اسفند) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳ اسفند) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
زانودرد، شکایتی است که کمتر سالمندی آن را به زبان نمی‌آورد. این مشکل که به دنبال افزایش سن و یا عوامل دیگر به وجود می‌آید، دردی آزاردهنده را به فرد تحمیل می‌کند که او را از ادامه فعالیت‌های عادی زندگی بازمی‌دارد. اما محققان با ترکیب سه گیاه دارویی، معجونی عالی برای این درد یافته‌اند.
گاهی صورت‌شان پر از مو‌های زائد می‌شود، شبیه ریش و سبیل‌های مردانه و گاهی هم افزایش تستسترون منجر به مشکلات جنسی. آسیب‌های روحی و اختلالات روانی هم با این وضعیت بیشتر شده است. زنان کارگر، این مشکلات را برای حقوق‌هایی تحمل می‌کنند که شاید در ماه به ۳ میلیون تومان هم نرسد یا برای دستمزد‌های روزانه که پایان هر روزشان هم می‌تواند پایان کارشان باشد.
شاید همیشه فکر کنید که پرتقال بالاترین ویتامین C را دربین خوردنی‌ها دارد، اما جالب است بدانید که گیاهی وجود دارد که این گیاه، ۳ برابر پرتقال ویتامین C دارد. نام این گیاه که علاوه بر ویتامین C دارای آهن و کلسیم و خواص بسیار دیگری است‎، جعفری و از سبزی‌های پرمصرف در هر خانه‌ای است.
وزارت بهداشت عراق با انتشار دستورالعملی، الزام ارائه گواهی دریافت واکسن برای مسافران به مقصد عراق یا از مبدأ این کشور را لغو کرد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تلاش این شرکت برای راه‌اندازی ۳ بازار گل و گیاه فاخر در سطح و پهنه‌های شهر تهران خبر داد.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هر ساله حداقل ۷۰ درصد خرمای شهرستان‌های جنوبی استان بر اثر عوامل متعددی از خرمای درجه یک به خرمای درجه ۲ و ۳ تبدیل می‌شود.
مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلولش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود!
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان‌ماه) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ و روز پنجشنبه (۵ آبان‌ماه) ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
گل غوره‌ای ساقه‌های نازک و بلند دارد که به صورت آویز تا ۳ متر هم ظرفیت بلندشدن دارند. یکی از علت‌های پرطرفدار بودن این گیاه برگ‌های آن است که آبدار، گوشتی و بیضی شکل هستند و نوک تیزی دارند. برگ‌های این گیاه در کل شبیه دانه‌های تسبیح هستند؛ به همین دلیل با نام‌هایی مانند کاکتوس دانه تسبیحی هم شناخته شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره خیام روزی ۴ بار و گاهی اوقات ۳ بار از روی ایران عبور می‌کند و ما تصاویر آن را با کیفیت خوب دریافت می‌کنیم.
لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو ۳ پیامد شامل تعارض منافع، عدم امکان جایگزینی فرسوده ها به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی بجای ارائه گواهی اسقاط و احتمال انحراف در منابع جمع شده را در پی دارد.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ