منچستریونایتد برای مذاکره بر سر خرید هری کین پیشقدم خواهد شد، در حالی که بعید به نظر می‌رسد کاپیتان تاتنهام بعد از تابستان باز هم پیراهن این تیم را به تن کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی این روزها در تمرین تیم ملی والیبال بیش از هر وقت دیگری جدیت به خرج می‌دهد.
یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی‌سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته‌ایم.
پدری تمرینات بدنسازی را جدی‌تر از همیشه گرفته و دیروز در تمرینات به خوبی مشخص بود که از لحاظ بدنی چقدر پیشرفت کرده است.
کادر فنی پرتغالی سپاهان این روزها تمرینات طلایی پوشان را با شدت زیادی زیر نظر گرفته‌اند.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در فاصله حدود ۱۰۰ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باید تمریناتش را جدی‌تر دنبال کند تا در بازی‌ها مدال کسب کند.
آنگونه که رسانه ها خبر می دهند، سرخیو راموس برای پیوستن به الاهلی، با این باشگاه عربستانی به توافق رسیده است.
اولین تمرین تیم امید با دقت و جدیت ویژه از سوی رضا عنایتی پیگیری شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران برای حضور جدی تر و پررنگ‌تر در اقیانوس‌ها گام بزرگی را آغاز کرده که با قدرت ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:ناوگان مقتدری را در حال تولید داریم که امنیت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورده و خواهد آورد.
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: ۵۰ درصد مصرف سوخت در بخش حمل‌ونقل مربوط به بنزین است به طوری که در فروردین ماه مصرف به ۱۴۰ میلیون لیتر در روز رسید.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و زیبنده نیست که نیروهای انتظامی و امنیتی در کف خیابان‌ها به دست اوباش به شهادت برسند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است که امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و اقتدار به آن‌ها بازگردد.
مس کرمان در شرایطی مقابل استقلال ملاثانی از دور جام حذفی کنار رفت که پیش از این نیز کادرفنی نارنجی‌پوشان مدعی شده بودند با توجه به شرایط جدول این رقابت‌ها را جدی نخواهند گرفت.
بلا درنگ مهم‌ترین بند از صورت جلسه هیئت رئیسه که در چوار ایلام برگزار می‌شود، رسیدگی به وضعیت تیم‌ ملی خواهد بود.
این روزها محمد ربیعی در پست شماره یک خود با در اختیار داشتن دو دروازه‌بان آماده خیال کاملا راحتی دارد.
اگر به‌تازگی متوجه شده‌اید که دست‌های تان می‌لرزند، احتمالا به دنبال دلیل آن می‌گردید. اغلب اوقات مشکل خاصی وجود ندارد، اما گاهی مسئله جدی‌تر می‌شود. در این مطلب به علت‌های مختلف لرزش دست می‌پردازیم.
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گفت: اکنون فرصتی است که باید به حضور در فوتبال آسیا فکر کنیم.
ژوزه مورایس با جدیت زیادی تمرینات سپاهان را برای بازگشت به لیگ برتر زیر نظر گرفته است.
تفاهم‌نامه همکاری بین حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی و موسسه تحقیقات آب به‌منظور حل مشکلات هیدرولیکی و اکولوژیکی دریای خزر به امضا رسید.
سرمربی تیم ملی دومین جلسه تمرینی کار با توپ ملی‌پوشان را جدی‌تر از همیشه زیر نظر گرفت.
گزارش سازمان برنامه از عملکرد منابع و مصارف بودجه در ۵ ماه اول سال جاری در ستاد اقتصادی ارائه و دستگاه‌های دولتی مکلف شدند در حوزه‌های مرتبط با فروش اموال و سهام پیگیری جدی تر به عمل آورند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به حضورم در کمیسیون کشاورزی و تعاملی که با وزیر جهاد کشاورزی دارم، از طرف او قول می‌دهم که وزارت جهاد کشاورزی به هیچ وجه مانع مسکن‌سازی دولت نخواهد شد.
آقای رئیسی! شاید توجه ندارید که با وجود شعار‌های شما، اقتصاد این دوران بیشتر از همیشه به برجام گره خورد. انتظار سال‌ها در این یک سال جدی‌تر شده. هم شما و هم ملت تجربه‌دیده می‌دانند که از امضای برجام معجزه‌ای برنمی‌خیزد؛ اما این انتظار آسیب‌های روحی و اقتصادی بسیاری به جای می‌گذارد.
پس از دو نیمکت‌نشینی متوالی، مارکو آسنسیو حالا جدی‌تر از همیشه به جدایی از رئال فکر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ