اگر به‌تازگی متوجه شده‌اید که دست‌های تان می‌لرزند، احتمالا به دنبال دلیل آن می‌گردید. اغلب اوقات مشکل خاصی وجود ندارد، اما گاهی مسئله جدی‌تر می‌شود. در این مطلب به علت‌های مختلف لرزش دست می‌پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
مطالعات علمی نشان می‌دهند مواد آرایشی می‌توانند باعث آکنه شوند یا آکنه‌های موجود را بدتر کنند. هرچند به تحقیقات بیشتری نیاز است، اما می‌دانیم که دلیل این اتفاق این است که باقیمانده مواد آرایشی، منافذ پوست را مسدود کرده و جلوی ترشح چربی‌های طبیعی پوست را می‌گیرد.
تا سال ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به رهبر حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، شهرداری یا همان «بلدیه تهران» شامل ۱۲ منطقه بود که هر کدام از آن‌ها حدود و مختصات جغرافیایی متفاوتی داشتند. جالب اینکه در دوره قبل از انقلاب و سال‌های بعد از آن‌ها منطقه ۹ جزو منطقه ۱۱ شهر تهران محسوب می‌شد و به همین دلیل یکی از مناطق گسترده و پهناور تهران قدیم به حساب می‌آمد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام مسدود بودن محور هراز تا ۹ خرداد به دلیل انجام عملیات راهداری از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس در برخی از مقاطع خبر داد.
سلامتی برای همه ما بسیار مهم است، اما متاسفانه بسیاری از ما به دلیل شلوغی‌های روزمره و فشارهای کاری، به سلامتی خود بی‌توجهی می‌کنیم. در این مقاله به بررسی چند راه ساده برای رسیدن به سلامتی با حداقل تلاش می‌پردازیم.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
به گفته ی جسیکا آلبا، او فشار و قند خون پایینی دارد. به همین دلیل باید به آبی که می خورد نمک صورتی اضافه کند تا سدیمی که بدنش کم دارد تأمین شود و طی روز احساس بی حالی نکند.
برخلاف سابق، مردم دیگر برای خرید جدیدترین مدل آیفون، صف نمی‌کشند. چه اتفاقی برای گوشی افتاده است که زمانی صنعت تلفن هوشمند را متحول کرد.
دادگاهی بازیکن پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال برزیل را به خاطر تجاوز جنسی به ۹ سال زندان محکوم کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت استقلال در هفته‌های گذشته ترکیب ثابت این تیم برابر حریفان بوده است، گفت: استقلال باید راه خوبی را برای عبور از دفاع پیکان پیدا کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، این هفته برای شرکت در نشستی پیرامون افغانستان با حضور مقامات ۹ کشور به مسکو سفر خواهد کرد.
بر اساس اعلام پزشکی قانونی در ۹ ماهه سال جاری ۴۶۰ نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
بر اساس اعلام پزشکی قانونی در ۹ ماهه سال جاری ۴۶۰ نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
بر اساس اعلام پزشکی قانونی در ۹ ماهه سال جاری ۴۶۰ نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی ۹ شهر استان اصفهان به دلیل آلودگی هوا مجازی است.
رئیس اورژانس کرمان گفت: عصر جمعه ۲۳ دی ماه در تونل سیرچ واقع در محور کرمان-شهداد به دلیل کندی حرکت خودرو‌ها داخل تونل و استنشاق گاز حاصل از احتراق سوخت خودرو ها، ۹ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
غذا‌های ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذا‌ها برای مهمانی‌ها، غذا‌های ایرانی هستند.
یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده‌ی غذایی در درمان و تسکین بیماری‌های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه غذایی‌تان باز کنید.
در مسیر نجف تا کربلا هم ۵۹۲ نفر به نیرو‌های هلال احمر مراجعه کردند که بیشترین دلیل مراجعه تزریقات، سرم تراپی و مشکلات زنان بوده است.
مدیر ارزیابی سلامت بانکی بانک مرکزی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۶ بانک در ماه گذشته و تاکنون ۹ بانک و مؤسسه اعتباری، جریمه شدند و سپرده قانونی آنها افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ