عدم اتصال بین بانکی چک نو موجب ناامیدی و دلسردی مشتریان بانکی از طرح چک دیجیتال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خونریزی سر سعید عزت اللهی باعث شد تا دقایقی از بازی ایران و ازبکستان متوقف شود.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
بابک مرادی در نیمه دوم موفق شد با اولین لمس توپ خود، اختلاف را با پرسپولیس به حداقل برساند.
به تازگی یک حلقه به قیمت ۴۰۰ پوند ابداع شده که به فرد اجازه می دهد با دو بار ضربه زدن روی آن صدای قلب همسرش را بشنود!
در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.
وزارت خارجه اردن در بیانیه ای شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را نقض قوانین بین‌الملل و ضربه به صلح دانست.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی باید بداند هرگونه ضربه ای با ضربه متقابل پاسخ داده خواهد شد.
ستاره خط دفاعی چلسی روی یک ضربه ایستگاهی برای لحظه ای فراموش کرد بازی با حضور کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به تازگی با سختی فراوان توانست کابینه جدیدش را تشکیل دهد، این روزها گوشه بیمارستان افتاده، البته راهبرد منطقه ای وی نیز وضعیتی بهتر از خودش ندارد!
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
لیونل مسی با ضربه ای خلاف جهت از روی نقطه پنالتی، موفق شد گل اول تیم ملی آرژانتین در فینال را به ثمر برساند.
وزیر صمت تاکید کرد: از تولید داخلی حمایت می‌کنیم و حمایت ما از برخی جا‌ها نباید به تولیدات دیگر ضربه بزند. حمایت از تولید را شبکه‌ای می‌بینم نه نقطه ای، لذا به ماشین آلاتی که ظرفیت ساخت داخل ندارند اجازه واردات می‌دهیم و به آن‌ها که ساخت داخل دارند ۵۰ درصد اجازه واردات می‌دهیم.
بنابر اطلاعات منتشر شده از دولت ژاپن،ارقام نشان داد اقتصاد ژاپن به طور غیرمنتظره ای در سه ماهه سوم کوچک شده است.
برادران عراقی، صاحب شوت فده والورده در خانه ای در وایکاس، توپ را حتی به قیمت 3000 یورو هم نمی فروشند
طی جلسه ای که در پارلمان اتحایه اروپا برگزار شد، لایحه الزام استفاده تمام دستگاه های الکترونیکی از پورت USB-C برای شارژ به تصویب رسید.
دروازه‌بان الجزایری تیم ضمک عربستان موفق شد با ضربه ای از سمت دروازه خودی، گلزنی کند.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که هدف غرب از تحریم ها و تلاش برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور، بی ثبات کردن روسیه است.
یورگن لوکادیا مورد توجه‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود که حرکتش نگاه‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند.
ژاردل بازیکن تیم فوتبال فایرنسه در دسته دوم پرتغال به شیوه ای منحصربه‌فرد پنالتی را زد.
لوکا مودریچ دقیقه 42 بازی با سلتا با ضربه ای تماشایی از بیرون محوطه جریمه دومین گل رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی ها نیمه اول را برنده به رختکن بروند.
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ