آیا ۲ روز غیبت دانش‌آموزان از مدرسه در هرماه مجاز است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال های اخیر همواره شایعات زیادی روح و روان هواداران استقلال را مشغول کرده است.
خودرویی که چند سال کار کرده و سپس وارد کشور ما می‌شود هیچ ارزش و کیفیت قابل قبولی ندارد. من قطعا مخالف واردات خودرو‌های کارکرده هستم. آیا ما قصد داریم کشور را تبدیل به انبار ضایعات دیگر کشور‌ها کنیم؟ اگر قرار باشد دویست الی سیصدهزار خودرو را وارد کنیم و هر یک از این خودرو‌ها نیز در روز حداقل ۲ لیتر بنزین مصرف کنند، در نهایت چیزی حدود نیم میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین داخلی را رقم می‌زند. آیا کشور ما توان تامین دارد؟
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۶ هزار و ۸۵۳ واحد افت کرد و شاخص کل به فاصله ۸ هزار واحدی سقوط به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسید. آیا فردا به این کانال نزول خواهد کرد یا تغییر مسیر می‌دهد؟
در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.
در یک خبر تایید نشده و غیر رسمی آمده است که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی احتمال می‌رود روز شنبه ۱۳ خرداد که بین التعطیل است توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود.
آیا دوست دارید یک روز کاری را با نوشیدن یک فنجان دمنوش بابونه و حل آزمون شناسایی صاحب گربه سپری کنید؟
در دو روز اخیر بورس به صورت سنگینی سقوط کرده است و بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا اتفاقات سال ۹۹ در حال وقوع است؟ در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که دلیل ریزش بورس ۱۴۰۲ مشابه بورس ۱۳۹۹ است؟
دیدار روز گذشته رییس جمهور با کارگران کارخانه هفت تپه که به دلیل سیاست‌های غلط دولت‌های گذشته با بحران مواجه شده بود، امید تازه‌ای را در دل کارگرانی ایجاد کرده است که در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کارگر به دلیل سیاست‌های غلط معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تعطیلی کشیده شده است. حالا کارگران امیدوارند که رییس جمهور صدای آن‌ها را هم بشنود و دلیل تعطیلی چندین کارخانه منسوجات نبافته در کشور طی روز‌های گذشته را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جویا شود.
در معاملات روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد -معادل ۶۲ صدم درصد- نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد بالا آمد. آیا روند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار خواهد بود؟
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
این روز بحث‌های جالبی در فضای مجازی توسط تحلیل گران و فعالان قدیمی و تازه کار بازار به چشم می‌خورد، و آن این است که شاخص سال ۹۹ در محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد بوده و امروز هم به این عدد رسیده است و مقایسه قیمتی هم انجام می‌دهند که قیمت نماد‌ها در سال ۹۹ و اکنون چند بوده است. آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟
کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت روز گذشته بازار سرمایه گفت: پس از دو سال بازار شاهد ثبت یکی از بهترین روزهای خود بود. آیا با این وجود شاخص کل به ۲ میلیون واحد خواهد رسید؟
اوایل بهمن ماه سال جاری بود که خبر افتتاح مرکز مبادله ارز و طلا توسط محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی منتشر شد. این مرکز از روز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ رسما کار خود را آغاز کرد. حالا دو وزیر در راستای سیاست های جدید ارزی از عرضه ارز شرکت ها در این مرکز مبادله خبر دادند.
بازار سرمایه روز سه شنبه همانطور که در حالت خوش بینانه انتظار می‌رفت در نیمه دوم با تقاضای بهتری مواجه شد و یک کندل مثبت را ثبت کرده و در صورت ادامه تقاضا می توان انتظار یک روند صعودی داشت.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ کند؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند؛ اما FIVB، هیچ شباهتی به FIFA ندارد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض کند و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ نماید؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند اما FIVB ، هیچ شباهتی به FIFA ندارد
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
نتایج یافته‌هایی که در مجله چاقی منتشر شده نشان داد تعداد گام‌ها در پیاده روی مانع از افزایش وزن نمی‌شود، حتی در بین کسانی که روزانه ۱۵ هزار قدم راه می‌رفتند.
به طور متوسط ​​یک فرد بالغ روزانه به چه مقدار آب نیاز دارد؟ احتمالا پاسخ معمولی را شنیده‌اید: هشت لیوان که گاهی اوقات ۸ × ۸ بیان می‌شود. اما علم زیادی پشت این توصیه وجود ندارد. یک بررسی تحقیقاتی در سال ۲۰۰۲ اساسا هیچ مطالعه قابل اعتمادی پیدا نکرد.
ز نگاه ایران تا روز «آغاز توافق» می‌بایست تمام مسائل پادمانی حل‌وفصل شود. در این چارچوب آژانس و ایران یک ماه یا اندکی بیشتر احتمالا زمان خواهند داشت این مسائل را میان خود حل کنند؛ در غیر این صورت رویکرد قطعی ایران عدم بازگشت به توافق یا در ایدئال‌ترین وضعیت، عدم اجرایی برخی تعهدات است.
وزیر ورزش و جوانان به گرفتن کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص تاثیر اظهاراتش درباره پرونده ویلموتس روی انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
فیلم‌های «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی، «قدغن» به کارگردانی مجید مافی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی در ترکیب نوروز سال ۱۴۰۱، از هجده اسفند روی پرده می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ