در دو روز اخیر بورس به صورت سنگینی سقوط کرده است و بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا اتفاقات سال ۹۹ در حال وقوع است؟ در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که دلیل ریزش بورس ۱۴۰۲ مشابه بورس ۱۳۹۹ است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۶ هزار و ۸۵۳ واحد افت کرد و شاخص کل به فاصله ۸ هزار واحدی سقوط به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسید. آیا فردا به این کانال نزول خواهد کرد یا تغییر مسیر می‌دهد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، پیش بینی قیمت طلا، پیش‌ بینی بورس فردا ، خبر‌های موثر بر بورس فردا ، مجمع توریل ۱۴۰۲ | آیا عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها در راه است؟، گزارش بازار اختیار معامله ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: با اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس، از این پس پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهارماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد. آیا با این تصمیم واریز سود سهام عدالت امسال زودتر انجام خواهد شد؟
در معاملات روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد -معادل ۶۲ صدم درصد- نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد بالا آمد. آیا روند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار خواهد بود؟
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۱۱۱۷ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد، به رکورد جدید ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۴ واحد رسید. آیا فردا شاهد رکورد‌های جدید خواهیم بود؟
شاخص بورس تهران امروز در نیمه دوم رخ بازی را تغییر داد و نقشه بازار به رنگ سرخ درآمد و شاخص با افت ۲۲ هزار واحدی همراه شد، آیا این نزول شاخص در آخرین روز هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
بورس امروز برخلاف روز گذشته مسیری صعودی را در پیش گرفت با بازدهی مثبت همراه شد اما نتوانست قدرت بالایی را از خود به نمایش بگذارد و بار دیگر به مرز ۱.۸ میلیون واحدی نزدیک شد. آیا بازار سهام به زودی دو میلیون واحد را خواهد دید؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹ هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی باقی بماند. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل می‌تواند به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی برسد؟
شاخص کل بورس طی روز جاری با کاهش حدود ۱۲ هزار واحدی تقریبا به ۶۰۰ ،۱ هزار واحد رسید تا بیم سقوط آن به کانال ۵۰۰ ،۱ هزار واحد تقویت شود. آیا فردا شاخص کل به این کانال سقوط خواهد کرد؟
شاخص بورس امروز رشد ۰.۳۸ درصدی را به ثبت رساند و در محدوده ۱.۶۸۷ میلیون واحدی قرار گرفت و نزدیک به مقاومت ۱.۷ میلیونی شد. با این وجود آیا می‌توان برای بورس فردا هم انتظار روند صعودی را داشت؟ یا بازار در آخرین روز هفته نزولی می‌شود؟
بورس امروز توانست با رشد بیش از دو درصدی شاخص کل و سه درصدی شاخص هم‌وزن همراه شود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ آیا به کانال یک میلیون و ۷۰۰ واحدی خواهد رسید؟
بورس روز شنبه پرتقاضا بود و با رشد ۱۸ هزار ۹۳۹ واحدی، به سطح یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد رسید. فردا بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ آیا صعودی است یا نزولی؟
شاخص کل بورس پس از ۱۱ روز صعود متوالی بالاخره یک روز منفی را تجربه کرد و در جریان معاملات روز یکشنبه کاهش حدود ۷ هزار واحدی را ثبت کرد. امروز بورس چگونه خواهد بود؟ آیا دوران صعود شاخص کل به پایان رسید؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ