رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با ارائه رسید ساز جعلی از متصدیان واحد های صنفی کالا خرید می کرد، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فنرباغچه از امضای قرارداد با فرد، ستاره یونایتد، طی 24 ساعت آینده خبر داد.
متقاضیان سفر با قطار که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تستهای پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
بارسلونا تنها یک روز دیگر فرصت دارد که بند خرید 19 میلیون یورویی یانیک کارسکو را فعال کند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که فردا صبح در جلسه با نکونام، لیست نقل و انتقالاتی آبی ها را دریافت می کند.
بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.
بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.
بر اساس دستور رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر رسیدگی آنی به مساله گندم کاران، جلسه شورای قیمت گذاری تشکیل شد اما پس از ۳ ساعت مذاکره، بدون نتیجه پایان یافت.
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در عربستان ساعتی ۲۰ میلیون دلاری خرید.
هواداران رم فقط در عرض چند ساعت تمام بلیت‌های بازی با بایرلورکوزن را خریدند. دو تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا با هم روبرو خواهند شد.
افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.
قرعه‌کشی برای تعیین نوبت متقاضیان خرید خودروهای واردات یساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در وزارت صمت برگزار می‌شود.
یک مقام مسوول گفت: در ایام پیش فروش بلیت های قطار قطعی سایت و آمارگیری ها طبیعی است و هموطنان از ساعت ۱۴ می توانند بلیت قطار خود را به صورت اینترنتی خرید کنند.
فرایند ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه از امروز ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.
در فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، تکلیف چند ستاره هنوز نامشخص است.
مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بازار تقاضای ۲۰ درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.
مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بازار تقاضا ۲۰ درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.
در شرایط خرید این خودرو آمده است: مهلت ثبت سفارش خودرو در روز ۲۴ دی در ساعت ۱۷ خواهد بود.
منابع خبری از توافق کشورهای عضو اتحادیه اروپا در خصوص سقف قیمت خرید گاز از روسیه به مبلغ ۱۸۰ یورو به ازای هر مگاوات ساعت خبر می دهند.
پاری سن ژرمن هنوز در مورد جذب میلان اشکرینیار از اینتر منصرف نشده و ظرف 48 ساعت آینده پیشنهاد جدیدی برای خرید این بازیکن ارائه خواهد کرد.
مارکوس آلونسو را باید ششمین خرید تابستانی بارسلونا دانست و انتقال او در مراحل پایانی قرار دارد.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.
کار پیوستن این مهاجم به پرسپولیس که کیفیت بالایی هم دارد تمام شده و باشگاه پرسپولیس طی ۴۸ ساعت آینده از خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد.
ساعت ۲۲ سیزدهم خرداد سال ۹۹ بود و خودروی سمند با نور چراغ هایش تاریکی جاده کاشمر به مشهد را می‌شکافت. راننده و برادرش که در زمینه خرید و فروش طلا فعالیت داشتند، پس از خرید و فروش مقداری طلا در کاشمر، در حالی به مشهد بازمی گشتند که بیش از ۳ کیلوگرم طلا را با خود حمل می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ