اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: توافق صورت گرفته ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عدم تخطی از این قانون است.
رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: اگر اقدامات فراگیر اقتصادی را آغاز نکنیم و سراغ ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب نیروی کار جوان نرویم با یک سونامی اقتصادی و مالی بزرگ مواجه خواهیم بود.
با اقدامات صورت ­گرفته از سوی حکومت افغانستان در زمینه سدسازی­‌های مختلف در مسیر رودخانه هیرمند و عدم تأمین حق‌آبه ایران از آن شاهد خشک ­شدن تدریجی تالاب بین­‌المللی هامون در گذر زمان هستیم.
شرکت های کشت و صنعت در صورت عدم اجرا برنامه آبیاری نوین، هزینه آب بهای آنها به بالاترین نرخ آب کشاورزی منطقه خواهد رسید.
در چهارمین روز تجاوز نظامی اشغالگران به نوار غزه، رهبران حماس به صهیونیست‌ها هشدار دادند که چنانچه طی امروز و فردا توافق آتش‌بس با جهاد اسلامی عملی نشود، وارد درگیری مستقیم نظامی خواهد شد.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
آژانس اتمی همچنین اعلام کرده است: حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای، به دلیل عدم اجرای تدابیر مرتبط با شفاف‌سازی ذیل برجام توسط ایران، آژانس توانایی کنار هم قرار دادن درست اطلاعات در برخی حوزه‌ها ازجمله موجودی سانتریفیوژها را نخواهد داشت.
خطیبی گفت: همه کشورها بر اساس شاخص‌های جهاتی نفت خود را به فروش می‌رسانند و ممکن است برخی از کشورها تخفیف‌هایی را در نظر بگیرند اما پایه قیمتی بر مبنای قیمت جهانی است.
شرکت‌های دولتی از تیررس نظارتی مجلس به دور هستند و همین موضوع هم سبب شده است که فساد و مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاورند. در قانون بودجه ۱۴۰۱ حکمی برای شفافیت صورت مالی شرکت‌های دولتی اضافه شد، ولی این حکم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف شد.
دبیر کمیته هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت با توجه به میزان پذیرش و استقبال مردم گام‌های بعدی را در مورد اجرای طرح کالابرگ بر می‌دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر مردم کن خانه خود را 120 متر بسازند و پارکینگ خود را تامین نکنند سکونتگاه‌هشان به مشکل می‌خورد.
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد: برجام جایگزینی ندارد؛ غرب هم برای ادعاهای ضدایرانی خود پیرامون ارسال تسلیحات برای مسکو از سوی تهران، مدرکی ارائه نکرده است.
بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای به بانک های عامل از تغییری مهم در قرارداد تسهیلات بانکی خبر داد. رویکردی جدید از سوی سیاست گذار پولی که می تواند در وصول مطالبات بانک ها موثر باشد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
رابرت مالی گفت در صورت حصول توافق برای بازگشت آمریکا به برجام، واشنگتن نمی‌تواند تضمین دهد دولت بعدی این کشور از آن خارج نخواهد شد. او گفت: من می‌توانم درک کنم چرا آن‌ها این تضمین را می‌خواهند، اما ما از لحظه شروع این مذاکرات در حدود یک سال و نیم پیش گفتیم که سیستم ما به این شکل کار نمی‌کند.
اسماعیل دمیر رئیس موسسه صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد: در صورتی که قرارداد ترکیه و آمریکا در زمینه خرید جنگنده های اف ۱۶ شکست بخورد، برای خرید جنگنده های سوخو ۳۵ از روسیه تلاش خواهیم کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا با طرح ادعای داشتن طرح‌هایی در صورت عدم توافق با ایران گفته است که هنوز هم برای احیای توافق با ایران خیلی دیر نشده است.
ز نگاه ایران تا روز «آغاز توافق» می‌بایست تمام مسائل پادمانی حل‌وفصل شود. در این چارچوب آژانس و ایران یک ماه یا اندکی بیشتر احتمالا زمان خواهند داشت این مسائل را میان خود حل کنند؛ در غیر این صورت رویکرد قطعی ایران عدم بازگشت به توافق یا در ایدئال‌ترین وضعیت، عدم اجرایی برخی تعهدات است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: اگر وضعیت تعرفه شبکه موبایل به همین روال ادامه پیدا کند در آینده نزدیک شاهد افت شدید ارتباطات در کشور خواهیم بود.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی گفت: برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند.
محکوم به قصاص به زندگی برگشت
ابوالفضل جلالی درخواست اصلاح قرارداد خود را به مدیران استقلال داده و در صورت عدم توافق با مدیران باشگاه، احتمال جدایی او از جمع آبی‌پوشان وجود دارد.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ