اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به درخواست یک نوجوان واکنش نشان داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
ساپینتو: با یک اشتباه باختیم، دربی یعنی همین
در صورتی که استقلال امروز از سد ذوب آهن عبور کند، برای نخستین بار از میانگین کسب 2 امتیاز در هر بازی عبور می کند.
ریکاردو ساپینتو پیش بینی می کرد، یکی از بازیکنانی که از تیمش به اردوی تیم ملی دعوت می شود، مهدی قایدی باشد.
ریکاردو ساپینتو یک بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت. دیدار با پیکان که در دور رفت با نتیجه مساوی صفر - صفر به پایان رسید.
سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.
سرمربی استقلال می گوید که باید تحرک زیاد داشته باشیم و سریع بازی کنیم و وقتی هم فرصت داشتیم، گل بزنیم.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
سرمربی و مربی استقلال نسبت به اعتراض بازیکن سپاهان در اعلام خطا واکنش نشان دادند.
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
این‌طور که پیداست مرد شماره یک نیمکت استقلال از بابت تغذیه در ایران مشکلی ندارد و با توجه به اینکه در هتل زندگی می‌کند، انواع غذا‌های بین‌المللی برایش موجود است و البته از غذا‌های ایرانی هم استقبال می‌کند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
با صلاحدید ریکاردو ساپینتو تمرین امروز استقلال تعطیل شد و شاگردان این مربی تمرینات جدی به منظور رویارویی با ذوب آهن را از فردا آغاز خواهند کرد.
با اعلام سازمان لیگ برتر، دربی استقلال و پرسپولیس روز سیزده آبان و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.
پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
بعد از صحبتهای دیشب ساپینتو شایعات در خصوص جدایی هافبک استقلال به پایان رسید.
یکی به استقلال آمده که شادی اش بعد از گلزنی آبی ها شدید تر و حتی خطرناک تر از بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال است.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
در حالی که از ستاره تازه بازگشته به استقلال به عنوان بهترین خرید این تیم یاد می شود، ممکن است این بازیکن امروز در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ